epäilystäkään oskillaattorin n start_up

L

longqingshan

Guest
Hei,
Käytin CMOS täydentää kuin saada näyttämö lävistävät oscillator.at värähtelyn frequece, vaihesiirto ja LCR-verkko on suurempi kuin 1. Kun lisään suuri vaihtotaseen pulssin terminaalissa l, se alkaa värähtelemään kanssa suuruus kasvaa. mutta mielestäni suuruusluokkaa laski jopa pysäyttää värähtelyn kun lisätään hieman nykyistä pulssia.En tiedä miksi.
Voiko kukaan auttaa minua?kiitos!

sinun on annettava aluksi virta kapellimestari, ei nykyinen pulssia.

Jos HSPICE, voit antaa ensimmäisen virta netlist klo kapellimestari rivi:
Esimerkiksi
lxl1 net1 net2 100mH IC = 1uA, (tai. IC = 1 uA? ole varma ...)

onnea!

Hei,
Minulla on sama kysymys on aloittanut oskillaattorin.
Käytän eri pari kuin viivästyminen soluun oskillaattori, ja muodostavat kolme vaihetta rengas oskillaattori kanssa.
Mutta en tiedä miten simuloida sitä.Se ei toimi.Pitäisikö minun lisätä aluksi jännite rengas oskillaattori, kun simulaatio?Ja miten lisätään se Cadence peikko, olen yrittänyt kerran vsource, mutta se ei onnistunut.

Ja toinen kysymys, milloin simulointi, meidän pitäisi lisätä kuorman kondensaattorin tuotoksen solmussa sen ladata sen?

Kiitos.
Ystävällisin terveisin!Lisätään 44 minuuttia:Hei,
Kysymys enemmän, miten mitata Freq ja oskillaattorin ja Cadence peikko, please?

Kun annan aluksi virta kapellimestari, samanlainen asia occurs.my opettaja kertoi minulle, jos oscilltotion tapahtuu, se on ok!, että beacause on accuration ja HSPICE?

gaom9

Analoginen ympäristössä,
On Simulation kosketa> uusiin tuki> ensimmäinen edellytys.

Terveisin.Lisätään 2 minuuttia:Ja voit mitata taajuus aallon juoni, laskin.

Laskimen, valitse aalto ja valitse tuotos waveplot ja oskillaattorin.
Sitten käyttää erityistä tehtävää freq ...

Kun minä simuloida oscilators kanssa SPICE poistan alkuperäisen harhaa kohta laskelmissa.Ensimmäisen ohimenevä (latauksen DC-Kytkentäkondensaattorit ... jne.) on aloitettava.

Onnea

longqingshan kirjoitti:

Kun annan aluksi virta kapellimestari, samanlainen asia occurs.my opettaja kertoi minulle, jos oscilltotion tapahtuu, se on ok!
, että beacause on accuration ja HSPICE?

Thanks everyone!
En asetettu. TRAN 1p 1ms, se alkaa värähtely.

Kiitos kaikille.
Oma ongelma on ratkaistu, too.

Ystävällisin terveisin.

Voi olla, se johtuu siitä, että epälineaariset käyttäytyminen teidän transistorit.Tiedätte, ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back