epälineaarinen malli mikrouunissa FET kuten NE72218

W

WinTran

Guest
Kuinka voin jakaa solmut 1,2,3 jota ei Lineaarinen mikrouunissa FET käyttäen MWO?Yksi tapa, että on hyväksyttävää MWO on käyttää satamissa, mutta mitä olisi impedanssi kunkin sataman on 50 ohmia tai kestävyyskokeita vastaava portilla, valua ja lähdevastus?
Ole hyvä ja auta.
Wyn

Sataman impedanssi ei ole merkitystä, kun käytetään subcircuit on hierarkiaa.Sataman impedanssi käytetään vain, kun käytössä on simulointi suoraan, että subcircuit
n kaavamainen.Jätä se on 50 ohmia ja se on hienoa, kun simuloidaan on piiri.

Madengr
Kiitos.Olin bussissa, että wnet viime Kansas City kerran!
Mitä teen on toista epälineaariset analyysi perustuu DRO kannekirjelmässä huomioon California Itä Laboratories AN1035.Mielestäni saan resonanssi käyrä ja vaihe OK, mutta kun kytket OSCAPROBE saada taajuus ja harmonisten,
saan viestin "ei havainnut käynnistysvaiheen olosuhteet määritellyn taajuusalueella"
I laajentaa sitten naroow kaistanleveys mutta silti saada sama viesti.
Voiko joku tarjoa minulle askel askeleelta menettely saada OSCAPROBE toimii oikein tässä tapauksessa.
Ole hyvä ja auta.
Wyn

Minusta tämä merkitsee, että sinun on virityksessä kiertoon.
Käynnistys edellytys heilahtelut ovat
1) loop voitto on> = 1
2) yhteensä vaihesiirtokerros on 2Π

Saatat joutua uudelleen virityksessä kiertoon.
terveisin
Abhishekabs

Liitä MWO tiedosto ja ehkä voimme tarkastella sitä.

madengr ja abhishebabs,
Mielestäni virittää oskillaattori on mag.> 1 ja vaiheen = nolla.
Uskon, että saan tehdä jotain vikaa perustamalla simulaation.Toivon, että voitte hieman selventää minun puutteita.
Monet kiitokset.
Wyn
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Olit ei saada todellisia, negaitve vastarintaa tutkii portilla joten viritetty TL8 ja TL4 vahvistaa sitä.Nyt osciallates kanssa 7 dBm on 10,2 GHz, joka on tietenkin alle 11,2 GHz: n ja DRO johtuu lastausta.

Katsokaa, että MWO esimerkkejä, ja ne rikkovat ongelman saada vaiheessa ja resonaattorin, analysoimalla niitä itsenäisesti käyttäen eri Koepenkit Putting kaikki yhdessä kaavamaisen on kovaa, koska siellä voi olla useita asioita väärin.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Itse olen väärässä.Se ehkäisemisen hinta vaihtelee 10,2 GHz mutta se
on eri tilassa.The resonaattorin ei vaikutukseltaan täällä.Lisätty jälkeen 4 tuntia 34 minuuttia:OK, tämä toimii.Tämä piiri on appnote on liian paljon roskaa sitä (kuten jaettu elementit).

show is that all those 1/4 chokes form an additional -R down at 4 GHz which messes up the circuit.

Mitä
app. merkintä ei osoita,
että kaikki ne, 1 / 4 chokes muodossa ylimääräinen-R alas 4 GHz joka messes jopa virtapiiriin.I poistettu suurin osa, ja se yksinkertaistettuun nyt.Breaking esiin resonaattorin ja Negative Resistance Vahvistin kahteen subciruits on helpompi katsoa ja loop voitto ja vapaa-runing värähtely.Nyt en ole varma, miksi silmukkaselaimessa saada huippukausina 180 ° sijasta nolla, mutta oscillation tila on ehdottomasti resonaattorin tällä kertaa.

Madengnr,
Kiitos.Olet suuri.Voin ladata tiedoston, mutta se ei näytä mitään minun MWO joka on versio 2002.Onko sinulla mitään syytä ei pysty avaamaan sitä?
Ystävällisin terveisin,
WynLisätty jälkeen 3 tuntia 33 minuuttia:Madengnr,
Olen iloinen, koska minulla on ollut glimpses se toimi.
Mitä olen saavuttanut on ajaa alussa versiolla eli DRO_CX_Sim_1a.zip ja niillä on ollut muuntokurssin muutaman taajuuksia kuin 10,2 GHz, 14 GHz, 16 GHz vaikka omin on 12GHz.Riitä antamaan minulle comfidence että saat arvokasta apua se toimii.
Mutta en voinut mitään järkeä pois toinen tiedosto: DRO_CX_Sim_1b_50.zip.Sillä on kaksi tiedostoa, joista toinen 1b_50.zip ja toinen on 1b_75.zip.The ei voida avata.Entinen osoittaa eri piirejä varten DRO mutta en voi käyttää niitä.Tiedoston etsii tietoja.
Aikana lataamalla kaikki tiedostot näyttävät olevan sekaisin.Esimerkiksi OSCAPROBE tulee horisontaaliseen ja imbedded kanssa trnasmission linja.I korvata sen yhden minun MWO että on oskillaattori symboli, mutta tästä ei ole apua.
Voisitteko lähettää minulle kaikki tiedostot my e-mail address?
Minulla on vielä paljon opittavaa ja mitä olette tehneet on helpottanut paljon, että brainache päässäni.Saan siellä.
Terveisin,
WynLisätty jälkeen 58 minuuttia:Madengnr,
Olen toimittanut kaksi tiedostoa minulle sähköpostia, mutta ne olivat samat.
Voisitteko ystävällisesti lähettää minulle jäljennökset tiedostot zipping?my e-mail osoite on: nwintran (at) hotmail.com
Ystävällisin terveisin,
Wyn

Tiedostot eivät ole vioittuneet.Olen MWO versio 7.5 (2007) ja olet 5.x (2002).Olen tallentanut tiedoston kaksi eri versiota sinulle.Luulen, että on ongelmia yrittää pelastaa näin vanha versio.

Kokeile ja katso jos se toimii.

Tässä se on PDF-muodossa.Yoiu voi uudelleen luoda sen tästä.Huomaa, että jokaisella simulointi käyttää eri taajuudelle, sinun täytyy asettaa tämän documnent taajuudet sijaan hankkeen taajuudet.

Madengnr,
Sydämelliset kiitokset kaikille ongelman.
Haluan nähdä, jos saan sen toimimaan tänään.Minulla oli Hangon se toimii tosin ole oikea taajuus.
Terveisin,
Wyn

Madengnr,
Minulla on DRO on work@11.2GHz.Laadun esititte näyttää erittäin korkea, että R = 50000, kun vähentää R 5000 niin kuin sen pitäisi, olen kokemusta ei lähentymistä!Onko silti voittaa tämän ongelman?
Yksi muutos haluaisin tehdä on muuttaa taajuuden 10.5 GHz jossa L = 0.00535nH ja C = 42.72pF ilman tehdyt muutokset on microstrips,
voin vain taajuudella 11,8 GHz.Pls auttaa minua vähentää freuency 10,5 GHz.
Terveisin,
Wyn

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back