Eristys mittari (mega ohmia metri) kanssa DVM

F

fjpompeo

Guest
Hei, minun täytyy rakentaa apuohjelman eristys metrin vaihtelevat 5000 Mohms jopa nolla (tai lähes nolla) kanssa 400VDC mitata Galvaaninen 3 ~ tai DC sähkömoottoreita ja kaapelit. Tämä piiri käyttää Fluke 87III DVM (millään alue) ilmoittaa eristysvastus. Terveisin, Fernando

Sillä mikä on kysymyksesi? yksi asia sinun täytyy muistaa noin dielektrinen testaajia on, että se tarvitsee reagoida niin nopeasti kuin mahdollista kipinöintiä tai oikosulun. Myös sillä on merkitystä periä enintään ja lataa alas valuuttakurssit, koska siellä voisi olla vuoto kapasitanssi kahden solmut olet mittaamassa ja et halua lyödä nämä korkit valtava dV / dt. Mr.Cool

Tässä on periaate MEGGER: 1. HV generaattori, useimmat mittareiden 2 valikoimia 500Vdc ja 1000Vdc. Se tehdään käyttämällä pieni F-muuntaja, oikaistu HV diodi (esim. BY159) ja smooted by HV kondensaattori (noin 47nF). 2. Viite vastus mitataan jännitehäviö vuotovirta (joissakin FLUKE meggers tämä arvo on 100k / 1%) 3. Valitse oma vastus joten mittari näyttää suoraan arvo Älä unohda hetkellinen On / Off-kytkintä, aktivoituu korkeajänniteyksiköt vain lyhytaikaisesti TEST. 8)

Moi, Erittäin kiitos edellä mainitut tiedot. Minun täytyy mesasure eristyksen moottorin käämityksen varmista, että ne toimivat oikein. Yokogawa on johtava valmistus tämäntyyppisiä väline, mutta täällä Brasiliassa on hyvin kallista joten oli etsimässä jotain litte halvempaa vain siksi en käytä kovin usein. Moottorit En yleensä koe on ~ 3 x 380VAC tai ~ 3 x 440VAC ja joskus 2,2 Nm jopa 20,0 Nm 400VDC. Terveisin, Fernando

Hyvin kiitos Rambo vaan mitata käämien eristys I nead vähintään 500V, tämä piiri on 9V. Mesmo assim valeu! Fernando

Kyllä, mutta he käyttävät useita 9V paristoja saada 50V. Saatat käyttää samaa periaatetta ja "vain" nostaa jännitettä? Ei akkujen vaikka ... Voisit rakentaa boost-muunnin, koska IanP ehdotti (Oletan hän teki). Täällä Ruotsissa voisin ehkä löytää vanha, halpa käsi-crancked MEGGER, mutta se ei auta sinua tapa tuolla Brasiliassa ... : (Muuten, olen suomalainen - mas EU morei em São José dos Campos por oito Anos.: Wink: / Rambo

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back