ero moduloiva frecuency harjoittaja frecuency näytteenotto frecuency

M

megadragon25

Guest
Mitä eroa ja suhde .... on sama moduloi frecuency kuin signaali frecuency moduloivaan frecuency on suurempi kuin rahdinottajan auttaa minua please jos olen moduloiva frecuency on 30 kHz, mitä pitäisi minun harjoittaja ja minun näytteenotto f. puhe

Moduloiva taajuus on Kantoaaltotaajuus. Voit siirtyä kirjo alipäästö signaalin vaaditaan kanavan kertomalla se Kantoaaltotaajuus. puhut digitaalinen mukautusjärjestelmän tai analoginen modulaatio? Näytteenottotaajuuden pitää olla yli kaksinkertainen kaistanleveys matala ohitussignaali. Jos äänen signaaleja, se on 8k näytettä sekunnissa, koska ääni kaistanleveys on 3.4kHz. Kun olet kvantisoidaan se ja digitoida sen, voit käyttää joitakin sopivia näppäilemällä tekniikka siirtää tietoja. Ole hyvä selventää teidän kysymykseen. Näytteenottotaajuus ei esiinny analogisen verkkotunnuksen. (Yhtä lukuunottamatta, mutta siinä käytetään mittaamaan erittäin korkean taajuuden signaalien undersampling.)

Moduloiva taajuus 30kHz on myös Kantoaaltotaajuus. Kun puhumme CHANNEL, kutsumme sitä Kantoaaltotaajuus. Kun puhumme tekniikka, me kutsumme sitä Moduloiva taajuus. On toinen termi Moduloiva kutsutaan upconvert (joissakin kirjoissa). Voice kaistanleveys on 330Hz ja 3.3kHz. Helppoa matematiikkaa, me yleensä bändi raja se 4kHz tai joka tunnetaan paremmin nimellä Fmax By Nyquist Näytteenotto Lauseen, jotta aliasing, Näytteenottotaajuus (Fs) on oltava vähintään 2 x Fmax, mikä Fs> = 2 Fmax tai 8 kHz. Moduloiva (Carrier tai upconvert) taajuus ei ole sama näytteenottotaajuudesta. Moduloiva on tekniikka siirtää kantataajuus signaali (moduloimaton tai alkuperäinen signaali) on korkeampi taajuus, jossa se voidaan siirtää käyttämällä lyhyempää antennia. Näytteenotto on tekniikka hankkia kantataajuus signaali (pienellä menetys signaalin puhtauden), joten se voidaan rekonstruoida (jos Fs> = 2Fmax). Jos signaali undersampled, on mahdotonta rekonstruoida signaali takaisin alkuperäiseen muotoonsa. Toivottavasti tämä auttaa.
Mikä on ero ja suhde .... on sama moduloi frecuency kuin signaali frecuency moduloivaan frecuency on suurempi kuin rahdinottajan auttaa minua please jos olen moduloiva frecuency on 30 kHz, mitä pitäisi minun harjoittaja ja minun näytteenotto f. puhe

Tarvitset suurempi antenni lähettää pieni valikoima signaaleja.

Molemmat ideamme ovat samoilla linjoilla. Välittämiseen pieniä signaaleja meidän suuri antenni (mitä olen jo todennut).

Kyllä, olen samaa mieltä, että olemme samoilla linjoilla. : Grin: Kippis! Kai se on, koska minun tulkinta on suhteuttaa taajuus (tai aallonpituuden, kääntäen) antenniin pituus. No se on väistämättä, että pidempi antenni on taipumus jotka vaativat suurempiin laitteisiin tai jopa rakenne! Kuitenkin se voi tarpeen olla kyse, koska nykyajan tekniikka on itse asiassa yrittänyt käyttää high-k eristävänä aineena, jolloin korkeampi permitivity mahdollistaa antennin pituus lyhenee.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back