Erot keskittimen ja kytkimen

A

arunragavan

Guest
Hei minulla on kysymys? Hub ei lähetä, kun se on kytketty verkkoon, kun pyyntö lähetetään aina, ja joka kerta kun se ei ole MAC taulukossa .. mutta kytkin ei ole MAC taulukko niin, että se lähettää ensimmäisen kerran ja sitten ei vain uni-cast .. Haluan tietää, miksi HUB se lähettää kullekin ja aina .. miksi cant se on sisäänrakennettu MAC pöytä .. ei ole mitään erityistä syytä samaa? Kun käytämme passiiviseen keskittimeen .. bcoz aktiivinen HUB on selkeä etulyöntiasema passiiviseen keskittimeen .. joka on nopeampi ? HUB tai kytkin? auta minua! suhteen, Arun

miksi cant se on sisäänrakennettu MAC taulukko
Cost. Prosessori ja RAM maksavat.
Kun käytämme passiivinen keskitin
me emme yleensä. Ethernet-kytkimet ovat nyt halpoja riitä, että ihmiset ostavat kytkimet sijaan solmukohdat.

myös tässä tapauksessa .. kytkimen on oltava kalliimmiksi kuin HUB .. mutta HUB on aina kallista .. Voisitko selittää tyypillinen scenarino jossa kytkin ja hub käytetään .. Tiedän kytkin ja HUB voidaan kytkeä DTE ja DCE .. mutta yksi erityinen syy, miksi HUB ei ole MAC-taulukon (syy miksi se ei lähetä)? on se suunnittelun puute? niin seuraava parempi versio HUB on kytkin? (Muista - HUB on kerros 1, OSI ja kytkin on kerros 2 OSI)

Hei Arun, ajan velvoitteista markkinoiden on tulossa ja korkean .... ensimmäinen lähetykset sitten swicth (johtuen isompi verkot), niin VLAN sitten QoS sitten reititys --- lisätään tuotteiksi .... alkaen kerros 1 lyr2 sitten upto kerros 4, se voi toimia .. MAC pöytä on nyt päivän yleinen Eternet pelimerkkejä ... Eri varten eri ominaisuutta lisätään, jotta tuote spesifisempi erityiseen käyttöön .. ja noin hinta ... markkina taas ... peripeheral sirut emolevyn ovat kalliita niin piirilevy itse ...

HUB on aina kallista.
En havn't katsoin reccently mutta kolme vuotta sitten kytkimet olivat paljon kalliimpia kuin keskittimet. Jos navat ovat nyt kalliimpia silloin, kun tom_hanks sanoo, se on koska ne ovat harvinaisia, harvat ihmiset ostavat niitä, jotta valmistajat eivät tee navat enää.
Tiedän, kytkin ja HUB voidaan kytkeä DTE ja DCE
DTE ja DCE on sarjaportti käsitteitä. Kun ethernet tasolla jokainen isäntä laite on sama, ethernet ei välitä mikä laite on mestari.

kiitos kertakäyttökamaa ja tom_hanks .. :) EHE ive lisännyt näitä asioita tutkimukseeni .. suhteen, Arun

Miksi navat eteenpäin aina kehyksiä? koska se on kerros 1 decice, dummy laitteen antaja tietää mitään tietoa kerros 2 protokollia, se vain toistaa signaalin ja ulostulo sen kaikki portit taas satamat ovat sähköisesti jaettu

10/100 kytkin ja 10/100 napa on sama portin nopeutta, mutta kytkin tuottaa vähäisempää backplane liikennettä kuin keskitin tekee, koska se "oppii", jossa laitteet ovat ja ohjaa liikennettä kohdelaitteen sijaan lähettää sen kaikille laitteille jotka on liitetty. Siksi useiden laitteiden kytkin toimii paremmin. Se ei suunnittelun puute, kun napojen tehtiin. Kukaan ei ajatellut ohjaamalla liikennettä, koska useimmat ihmiset eivät lähettää yli valtavien tietomäärien accross verkon niin ruuhkia ei koskaan ollut ongelma, kunnes verkot alkoivat saada suurempi ja tietomäärä jaetaan isomman. Kytkimet ovat vakiona nykyään. Useimmat yritykset eivät enää tehdä tai tukea keskittimet ja kytkimet, jotka ne tekevät ovat erittäin edullisia.

Luulen, että yksi etu Siirtyminen keskitin on: se on turvallinen, koska napa aina lähettää paketteja

turvaamiseksi, koska lähetykset? mutta on aina tappio b / w, kun se yleisradio eacha toinen kerta ... meidän on korvattava se ulkoinen virtalähde ...

[Size = 6] takaisin yhdeksi kappaleeksi. 1-hubit: navat on tyhmä laitteita, se ei ole jakaa broadcast domain, joka tarkoittaa sitä kumiankka tietoa satamaan ja lähettää sen takaisin koko muihin satamiin. Kaikki Macit on odotettava vuoroaan (half duplex) käyttäen avulla Token Ring Protocols.Hubs eivät halkaise törmäys verkkotunnuksen myös. Ei jaettu kriteeri napojen johtaa kaistanleveyden menetyksen ja törmäyksiä. 2-kytkimet: kytkimet ovat älykkäämpiä kuin keskittimet se seuraa portin MAC-osoitteiden avulla taulukoita, se jakaa broadcast domain (Ethernet-laitteet), MAC, joka ei pyytänyt tietoja ei vastaanottaa sen ja MAC, joka pyysi tietoja ei vastaanota tietoja se ei koskaan requested.that lähtee kaistanleveys optimized.Switches myös jakaa törmäyksen verkkotunnus (CSMA \ CD protokollat) ei paketteja törmäävät, tietoja ei menetetty. vihdoinkin kytkimet on fiksu, effictive, nopeampi ja nykyään halpaa kuin solmukohdat. [/Size]

Luulen, että yksi etu Siirtyminen keskitin on: se on turvallinen, koska napa aina yleislähetyspakettien
Sekä ja-kytkimet ovat epävarmoja, kun käytetään kuljettamaan salaamatonta tietoa. Kytkimet ovat vain hieman epävarma. Vain tuottamaan tarpeeksi satunnaisia ​​arp querys ja vastata täyttää kytkimet arp taulukot ja nähdä heidät palata käyttäytyvät kuin solmukohdat.
meidän on korvattava se ulkoinen virtalähde ...
sekä Ethernet-kytkimet ja Ethernet kytkimet tarvitsevat ulkoista virtaa.

Hub on realy paljon hitaampaa kuin kytkin. Olen laajamittaista netwroks käyttäen navat ei ole hyvä, jos kytkimet ovat paljon prefered mutta tämä on huomioon hinnan.

Hub käyttää Collision Sense Multiple Access / Collision Detection (CSMA / CD) suorittaa useita pääsyn ryhmä isäntien LAN. Jokainen törmäys aiheuttaa backoff jossa uudelleen tuottaa viiveen suorittamaan tietojen uudelleen lähettää. sen sijaan, kytkin on Päivitämme MAC taulukko nähden sopiva satama kytkin. Niin, se ei CSMA / CD kytkin ja törmäys backoff poistuu kytkin teknologiaa. Näin ollen, kytkin on nopeampi kuin navan.

Niin, se ei CSMA / CD kytkin ja törmäys backoff poistuu kytkin teknologiaa.
[size = 6] thx Cawan, kaipasin sitä. Golfaa EDE [/size]

[Quote = arunragavan], joka on nopeampi? HUB tai kytkin? Arun [/quote] Vaihda b / c on tehokasta siinä mielessä, että se päättää heti lähettää tietoja sen satamiin ... kuin lähetykset .. in Swictches kaikki satamat saivat saman tiedonsiirtonopeuden ... navassa ne jakavat tietoa satamien välille ... Terveisin

hi voi joku selittää minulle, mikä on ETHERNET ja miten sitä käytetään lähettää dataa OFCs. edes kertoa minulle, mitä on IP-osoitteen katso minua kirja matkaviestinnän jossa on kaikki perusasiat. älä auta minua

napa osaltaan levittää tietoja tietokoneen verkkoon nopeusrajoitus, mutta vaihda leviää jokaiselle tietokoneelle nopeusrajoitus, siksi voi olla se MAC-taulukon ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back