ESD suojaus lähde seuraaja

H

hyy95120

Guest
Hei, olen nähnyt paljon aiheisiin ESD CMOS-I / O-tyynyjä. Mutta ihmettelen, miten lähde seuraaja tuotoksen pad saa ESD suojaimet? Esimerkiksi, miten ESD suojata LDO tuotoksen pad? Onko lähde seuraaja laite on laadittava käyttäen ESD layout sääntöjä? (Esim. leveä valua kapea lähde), ja koska puhumme lähde seuraaja, meillä on antaa ulos leveä source / kapea viemäriin?

[Quote = hyy95120] Hei, olen nähnyt paljon aiheisiin ESD CMOS-I / O-tyynyjä. Mutta ihmettelen, miten lähde seuraaja tuotoksen pad saa ESD suojaimet? Esimerkiksi, miten ESD suojata LDO tuotoksen pad? Onko lähde seuraaja laite on laadittava käyttäen ESD layout sääntöjä? (Esim. leveä valua kapea lähde), ja koska puhumme lähde seuraaja, meillä on antaa ulos leveä source / kapea viemäriin? [/Quote] Yleensä me määrittelemme kaikki solmut liitetty alusta suoraan ESD herkkiä solmu, joka on säädetyn, mukaan ESD säännön. Kuitenkin lähde seuraaja tai LDO lähtö, koko transistori on usein hyvin suuri. jotta säästää pii alueelle, emme halua käyttää ESD sääntöä lähde seuraaja. avain tässä on, onko ESD laitteet voitaisiin laukaista tehokkaasti ESD tapahtumaan? Mielestäni normaali ESD suojajärjestelmän dual diodi (tai GGNMOS kanssa GDPMOS) ja tehokas ESD puristin voisi tehdä ilman ESD ongelma.

Hei olen kysely koskee ESD klo LDO nastat. LDO, jota käytetään minun piiri on mitoitettu 4kV HBM kosketuspurkaus, mutta mitään mainintaa siitä ilmapurkaus luokitus. Asiakas vaatii nyt 6kV kosketuspurkaus ja 8 kV ilmapurkaus suojaa. En ole koskaan käyttänyt TVS diodit virta nastat, siten myös ongelma siitä mennä eteenpäin ja liittää vapaa pin 3-in-1 TVS diode pakkaus, joka on jo saatettu PCB tai lähteä metsästämään LDO siru, joka täyttää tämän erittely, tai lisää ylimääräinen kondensaattorin LDO pinni. Pyytäminen apua asiantuntijoilta.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back