Esittelyssä DC siirtyminen / Offset AC: Trouble

P

paawan

Guest
Olen suunnitellut valkoista kohinaa generaattori. o / p on hyvin pieni, joten käytin vahvistimet ottamaan tasolle upto mV. Olen myös sisällyttää dc tasolle o / p. Käytin monta piiriä tähän prupose, mutta ei dc muuttumassa. Yritin yksinkertainen jännite jakaja, OPAMP (Non-invertoiva ac kytketty) biasointi jne jne, tulos on sama: ei painottamisella. Tässä on näytteen Vahvistimen ulostulo. [Liitä = CONFIG] 75768 [/ATTACH] Noise gen lohko: [Liitä = CONFIG] 75769 [/ATTACH] Yksi vahvistin: Käytin 6 peräkkäisiä yksiköitä sarjaan saada haluttuun vahvistusta. [Liitä = CONFIG] 75770 [/ATTACH] Haluan lisätä mitään kiinteää tasoa dc (eli 4 V) ja dc tasolla piirin. Signaalin spektri on alle 100 Hz. Kiitos.

Minusta vahvistin piiri voidaan yksinkertaistaa avulla OPAMP. Yksinkertaisesti työllistävät invertoiva jännite kesällä kaksi signaalia. Yksi tulo voi olla melu signaali taas toinen voi olla DC offset haluat tarjota, ulostulo on summa näistä signaaleista eli melun kanssa annettiin DC offset. Asiantuntijat, korjaa minut jos olen väärässä. Humza.

Sinun signaali tulee ratsastaa DC-komponentti jos napautat suoraan jalka lähtötransistori. C2 estää DC oman toisen kuvan. Se kulkee vain AC. Näin voit jättää C2. Muokata lisäämällä: Omat seuraava vaihe tulisi olla vastus asennettu sitoutuva, jotta voidaan vähentää mitään vaikutusta osan, joka generoi melua. Toisin sanoen muuttaa C2 ja vastuksen, ehkä 10k 1M.

Minusta vahvistin piiri voidaan yksinkertaistaa avulla OPAMP. Yksinkertaisesti työllistävät invertoiva jännite kesällä kaksi signaalia. Yksi tulo voi olla melu signaali taas toinen voi olla DC offset haluat tarjota, ulostulo on summa näistä signaaleista eli melun kanssa annettiin DC offset. Asiantuntijat, korjaa minut jos olen väärässä. Humza.
kiitos hshah yritin käyttää NI jännitteen kesän piiri, mutta teki o / p noisegen saavuttaa korkeampia korkeammalle tasolle! kai voi johtua hyvin hingh tuloimpedanssin AMP. thats miksi menin yksinkertainen vahvistin. [COLOR = "hopea"] --- Päivitetty --- [/COLOR] kiitos BradtheRad oikeastaan ​​tarkoitus estää DC noisegen itsessään on varmistaa, että valkoista kohinaa ei saa tukahduttaa korkea dc tasolla. Kokeilin mitä u ehdotti ja sai selville, että valkoisen kohinan amplitudi ei ollut paljon näkyvissä yli DC (käyttäen 1M res), tai toisin sanoen, se oli tavallinen DC ... niin, ensimmäinen alkuperäinen kohina vahvistuu Jopa jotkut mV (noisegen o / p on pV!) ja sitten voimme bias se ...

Kyllä, haluat vahvistaa AC aaltomuoto AC. Mikä tahansa DC-komponentti on mikä on riittävä toimimaan transistorin. Kun tarvitset useita vaiheita voiton, harkitse tekniikkaa suoraan kytketty transistorin (vaihtuva NPN ja PNP). Tämä on samanlainen kuin Darlington järjestelyt (tarkemmin sanottuna Sziklai). Se voisi vähentää osien määrä, sillä se poistaa tarpeen kytkimen / irrottamista kondensaattoreita. Se voi myös voit tehdä työtä vähemmän vaiheessa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back