ET (kohtaavat testi arkkitehti)-työkalun avulla

M

madhavisai

Guest
Hei kaikille
Olen viimeisen vuoden M.tech opiskelija ... ja tekee hankkeen DFT väline kuten ET alkaen kadenssi olemme lisenssi tätä työkalua, mutta olen uusi se
Voiko kukaan auttaa minua, miten työskennellä tämän työkalun
Thanks in advance

[lainaus = "madhavisai"] hi kaikki
Olen viimeisen vuoden M.tech opiskelija ... ja tekee hankkeen DFT väline kuten ET alkaen kadenssi olemme lisenssi tätä työkalua, mutta olen uusi se
Voiko kukaan auttaa minua, miten työskennellä tämän työkalun
Thanks in advance [/ quotey

löydät opetusohjelman asiakirja ja suunnittelun mukaan asennus dir.se on riittävä, jotta potkaista alku.Jos et voi käyttää haluaisin tietää.

En voi saada tarkat tiedot plz auttaa minua santhosh007

madhavisai, olen ladannut ET tut asiakirja.Jos sinulla on erityinen kyselyn haluaisin tietää.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Hi santhosh
Tein kaikki vaiheet saadaan u ennen vain ...
Mutta mielestäni ongelma on se, että en voi pystyä näkemään tuotanto kaavamaisen ikkuna kaikki nastat ovat osoittaneet x / x logiikkaa.Kiitos lähettämistä ET doc.
hei
madhavi

voi kertoa minulle ERROR / INFO viesti ..millä tasolla ..voit jakaa ur lokitiedoston?

En saa mitään virheitä virrat menetelmät neuvonantaja, mutta en voi pystyä näkemään tuotoksen kaavamaisen window.I saan vain toplevel mieltä ....... jos i edetä jäljittää piirejä, jotka aina showig x / x logiikka kaikista nastoja

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back