Ethernet / LAN: n NIC keskeyttää palvelun rutiini

S

shakeebh

Guest
Hei kaikki

Haluan kirjoittaa keskeyttää palvelun rutiinia minun LAN-kortti, jotta voisin tarkistaa jokaisen vastaanotetun datapaketin riippumatta pöytäkirjan harjoittaa minun ohjelmisto.Voisiko joku teistä kertoa minulle, mitä on keskeyttänyt vektori numerot minun pitäisi käyttää?Lisäksi olen kiitollinen, jos PPL voisi viitata minulle hyviä artikkeleita ja oppaita aiheesta.Myös tämä on mahdollista Windows API?

Kiitos

Katsokaa tämä:
http://www.winpcap.org/
http://www.winpcap.org/misc/links.htm

Kiitos paljon Dainis on erittäin hyödyllinen linkki.Olen menossa läpi materiaalin ja sen käyttö ....Samaan aikaan, minä taas toistaa pyynnön ilmoittaa minulle, jos joku tietää, noin keskeyttää vektori numerot tietokoneen Ethernet.Olen tehnyt tällaisia sovelluksia C ja se olisi paljon helpompaa minun seurata näin

shakeebh kirjoitti:

Kiitos paljon Dainis on erittäin hyödyllinen linkki.
Olen menossa läpi materiaalin ja sen käyttö ....
Samaan aikaan, minä taas toistaa pyynnön ilmoittaa minulle, jos joku tietää, noin keskeyttää vektori numerot tietokoneen Ethernet.
Olen tehnyt tällaisia sovelluksia C ja se olisi paljon helpompaa minun seurata näin

Ikkunoilta?Voi että olisi valtava oppimisen projekti!Tarvitset ydintilan laiteohjaimen ja kaikki raskas käyttöjärjestelmä matkatavaran, joka menee sen mukana.Oikotie menettely olisi saada kaupallista kuljettaja Development Kit alkaen jossain päin Jungo.DOS on suhteellisen vähäpätöinen, vain koukku vektori ja käyttää sitä.

Kokeile WinPcap.Salli Promiscuous mode (kaikki modernit kortit tukevat sitä), ja näet kaikki paketit.Jos sinulla on hyvä käärö haistaa, saat Ethereal.Se käyttää WinPcap.Molemmat ovat ilmaisia myös lähdekoodia.

Windows keskeyttää numerot Laitehallinnassa.Valitse "Näytä resurssia yhteys" tai jotain.Varokaa että plug-n-play manager joskus sekoittaa keskeyttää numerot.

kiittää kaikkia ur vastaukset.

Dainis: tässä on se, mitä aion tehdä: käyttävät get_vector C / C -rutiinia, tallenna LAN ISR osoite joissakin osoitin ja korvata osoite, että oma tehtävä ISR käyttää set_vector rutiinia.Nyt kun paketti olisi saanut, oma ISR kutsutaan sen sijaan, ikkunan.Tarkistan tyyppi alalla paketin vastaan ja jos se tulee ulos on oman edun mukaista, aion mennä sen käsittelyn.Muuten käyttäen osoitin viittaa ISR ikkunoiden, haluan vain soittaa ikkunan ISR huolehtia saanut paketin / kuva.Tämä on kaikki tarkoitus käyttää Win2000 ja XP.

echo47: Nyt tiedät minun järjestelmä, sinä tai joku vielä ajattelee, että se ei todella helppoa (olen jo ymmärtänyt, että minun on oltava enuff tiedot liittyvät PC-rekisterit)?plz huomautuksia im Näin kaikki vain yksinkertaistaa minun tehtäväni, ja mikään ei voisi olla huonompi, jos olen tehnyt kaikki monimutkaisemmaksi

shakeebh kirjoitti:

kiittää kaikkia ur vastaukset.Dainis: tässä on se, mitä aion tehdä: käyttävät get_vector C / C -rutiinia, tallenna LAN ISR osoite joissakin osoitin ja korvata osoite, että oma tehtävä ISR käyttää set_vector rutiinia.
Nyt kun paketti olisi saanut, oma ISR kutsutaan sen sijaan, ikkunan.
Tarkistan tyyppi alalla paketin vastaan ja jos se tulee ulos on oman edun mukaista, aion mennä sen käsittelyn.
Muuten käyttäen osoitin viittaa ISR ikkunoiden, haluan vain soittaa ikkunan ISR huolehtia saanut paketin / kuva.
Tämä on kaikki tarkoitus käyttää Win2000 ja XP.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back