Etsi Simple & Free PCB layout editor

F

fede76pc

Guest
Hi everybody,. älä satuta minun tyhmä kysymys. Mistä löydän helposti ja jopa ilmaiseksi PCB layout editor? Haluaisin alkaa suunnitella yksinkertaisia PCB enkä ei ostaa mitään ammatillista CAD työkalu. Yritin ilmainen työkalu Linux, mutta kun olen koonnut se minun RedHat 7.3 jakelu virhe niin en voinut edes kokeilla sitä. Muitakin ilmaisia työkaluja Ehkä Linux. Erityisesti Etsin työkalu tha voi kaapata kaavamainen ja sitten automaattisesti poimia PCB layout (en pidättyy piirtää yhteyttä linjat tai muita fyysisiä juttuja). Kiitos jo etukäteen

Cadsoft ( http://www.cadsoft.de/ ) tarjoaa tuotetta kutsutaan "eaglecad". Dont tiedä, jos se on saatavilla myös Englanti kielellä. Se on maksuton (pienin rajoituksin) ei-kaupalliseen käyttöön. Terveisiä Saksasta!

Olen myös kuullut että on mahdollista siirtää väriaineen paperille suoraan coppered kartonkia menetelmä muistuttaa käytetään siirtää kuvia T-paita rauta. Onko kukaan kuullut tämän myös? Anteeksi väärä kierre

kyllä tämä on mahdollista, mutta minun Englanti on erittäin huono selittämään miten, sorry. : Cry: PS yrittää löytää Google.

Kokeile ExpressPCB mistä hxxp: / / www.expresspcb.com / ExpressPCBHtm / Download.htm että oikealla kotitulostukseen hxxp: / / www.robotroom.com / PCB.html x = t, i dont, miksi.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back