etsii apua joitakin perustietoja piirejä

M

mike134

Guest
Hei Olen juuri alkanut oppia rakentamaan piirejä, jotka eivät paista itseään ja haluavat vain joku kertoa minulle joo että pitäisi toimia tai maiskuttaa ja sanoa u idiootti. tapauksessa on jotain vikaa latauksen USB-laitteen kanssa 9 voltin paristolla ja jotain 7805 Jännitteen vakaajaa. kaatuminen Näen tähän on, etten usko sen olevan erittäin tehokas. toinen on todella helppo Tarvitsenko jotain välillä 12 voltin virtalähteeseen ja 12 voltin tuuletin. Kiitos apua Mike

Vastaus ensimmäiseen kysymykseen on ei, se on OK, mutta sinun on oltava varovainen, koska jotkin laitteet voivat vaurioitua, jos USB on liian paljon virtaa. hän Toinen vastaus on ei, voit liittää sen suoraan ilman mitään ongelmia.

Valitettavasti olen myös unohti lisätä ensimmäisten vuoden olivat olisin lisätä LED valo ja kytkin sillä niin väliä. ja myös onko jotain muuta mitä minun pitäisi sisällyttää laturi ciruit

Liittyvä kysymys. Olen hiljattain ostanut Euro tyyliin plug laturi (USB) ystävälle Madridissa. Tarkistin sen (se on universaali kuin syöttää AC) ja sen purkamisen tuotanto oli 11 tai 12VDC. Onko USB-standardin sallia tämän? jos niin kuinka paljon on liian paljon USB-laitteen. Ystäväni oli latauksen hänen matkapuhelin hänen kannettava tietokone, tämä on helpompaa. Kiitos

Tämä on kaiken normaalin koska useimmat näistä halvat laitteet säädellä jännitettä vain, jos on kuormaa siihen. Paras tapa testata näitä yksiköitä on yhdistää pienen 6V lamppu siihen ja katso sitten nähdä jännite yli lamppu.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back