Etsitkö apua Matlab

S

shaikh105

Guest
Tässä on Matlab-koodi käytän EKG kuva-analyysi.itse olen kuvan tallentamista nimeltä s2.png vuonna 1D;
Minulla on 10 kuvaa kuten S1, S2 ,,,,,,,,, S10 ,............. tai enemmän
Jos haluan lukea ne kaikki kerralla olla yksi kerrallaan ja sitten etsiä ohjelmaa käsitellään tuotanto tontti kaikki 10 kuvaa kerralla.Voiko joku auttaa.
Oheinen koodi käsittelee vain s2.png vaan prosessi jäljellä minun vaihtaa S2 S3 tai niin ja suorita koodi uudelleen.Haluan käsitellä kaikki 10 kuvaa kerralla, miten voin tehdä, että tämän koodityhjennä
[I, kartta] = imread (s2.png ');
j = im2double (I);
taso = graythresh (j);% löytää kynnys käyttää "Otsu menetelmä"
K = im2bw (j, taso);
[M, n] = size (k);
z = 1;
XX = zeros ([n, 1]);
VV = zeros ([n, 1]);
Y = 1: N
for x = 1: M
jos K (x, y) == 0
XX (z) = x;
vv (z) = y;
z = z 1;
loppu
loppu
loppu
t = keskiarvo (xx);
EKG =- xx t;
plot (yy, EKG)

Miksi et ladata kunkin kuvan valikoima 3 mitat, 3. ulottuvuus on jokaisen kuvan.

Koodi:

N = firstFile: 1: lastFile

numero = num2str (n);

fileI = strcat ( 'I5p0percent00 ", numero". txt ");

fileQ = strcat ( 'Q5p0percent00 ", numero". txt ");

storedI :),:, n 1) = (kuormitus (fileI) - (darkI/100));

storedQ :),:, n 1) = (kuormitus (fileQ) - (darkQ/100));loppu

Dear Nick
En saamaan tämän koodin, ja olen jumissa plz Lisää tämä koodi minun koodi, jotta saan sen tai plz johdattaa minut muulla tavoin tästä osasta koodia ...plus i dont panna tämän 3 ulottuvuutta array käsite.

Terveisin

U voi yrittää muodostaa matriisi

U lue kuvia ...muuntaa ne tartunnanlevittäjien kohden ur tarve

Prosessin ne yhteen ja koota kuviksi

Olen tehnyt tätä minun kasvojentunnistus hanke

Oikeastaan olisi parempi, jos u kuvailla tarvitsee ja mitä todella teidän algoritmi tai hankkeen

Rakas ystävä u voi nähdä koodin alkuun tässä keskustelussa.Mr. Nick antoi minulle ratkaisu, en ole voinut hyväksyä, että otetaan oma koodi.Pyydän apua minulle sisällyttää tämä koodi minun koodi.En ymmärtää, miten voin muuttaa minun vektori tulee 3 dimensional array as sanoi Mr. Nick.i hope u got my point.
sikäli kuin sain ur kannalta ,,,,,,,, kirjoittamalla näin u ehdotti mielestäni lisää koodin käsittelyn ajan.
Tarkoitan, jos olen oikeassa, jos esitin
I = imread (S1)
(my koodi)
plot (tuotos-koodi)
j = imread (S2)
(my koodi)
plot (tuotos-koodi)
ja niin edelleen
Tämä lisää koodin käsittelyaika
Tarvitsen smart koodi auttaa minua ratkaisemaan ongelmani

Olen pahoillani, että en voinut lähettää sinulle M tiedoston nyt, mutta voin kertoa teille toimia nyt sitten minä lähettää tiedoston sinulle heti kun voin.
on toiminto Matlab nimetty Tiedoston tästä functoin voit yhdistää kirjaimia muuttujien THA sisältävät merkkiä.esim. (x = 's') käyttäen toiminnolla voit compine
's', x, '. png "
ja anna x ensimmäisessä yhtä 1
niin x = x 1Lisätään 3 minuuttia:Voit joko odottaa minun ladata tiedoston tai voit etsiä apua Matlab ja tiedostonimi toiminto

Koodi:

tyhjennä

[I, kartta] = imread (s2.png ');

j = im2double (I);

taso = graythresh (j);% löytää kynnys käyttää "Otsu menetelmä"

K = im2bw (j, taso);

[M, n] = size (k);

z = 1;

XX = zeros ([n, 1]);

VV = zeros ([n, 1]);

Y = 1: N

for x = 1: M

jos K (x, y) == 0

XX (z) = x;

vv (z) = y;

z = z 1;

loppu

loppu

loppu

t = keskiarvo (xx);

EKG =- xx t;

plot (yy, EKG)

Hei,
Haluan MATLAB-koodi päällekkäisiä tallenna käyttämä nopeasti kierre.Please guide me.auttaa minua.kiitos

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back