Etsitkö CMOS virtalähde

K

katrin

Guest
olemassa mitään CMOS oleva lähde, jota voidaan käyttää?

Tämä takaisinkytkentä silmukka. M38 ja M39 on kytketty varmistetaan negatiivinen kierre. Tästä syystä tämä järjestelmä on stabiili. Ilman M38 sinulla ei ole virtalähteen. Katso Razavi tai p Allenin kirja ymmärtää.

[Quote = katrin] Minusta tämäntyyppiseen CMOS virtalähde on erittäin vakaa ja se on myös erittäin vahva prosessiin ja lämpötilan vaihteluiden ymmärrystäni, transistori MN39 itse ja vastus R14 voi jo käytössä olevan, miksi tarvitsemme edelleen toinen transistori MN38 tässä tapauksessa? [/quote] Hei Jos portti MN39 decrese-portti (lähde MN39) ja MN38 increse, ja näin lisää poistuma MN38 (portin MN39). Ystävällisin terveisin Ben

ihmetellen millaisia ​​mallin u käyttävät tätä virtalähdettä kokoonpano? On vBB suoraan maahan? Lisäksi, mitä jännite lähteen? Miten se eroaa jos minulla on erilainen Vdd, tarkoitan suhteen W / L-suhde sekä laitteen? Kiitos!

[Quote = MI3talk] ihmetellen millaisia ​​mallin u käyttävät tätä virtalähdettä kokoonpano? On vBB suoraan maahan? Lisäksi, mitä jännite lähteen? Miten se eroaa jos minulla on erilainen Vdd, tarkoitan suhteen W / L-suhde sekä laitteen? Kiitos [/quote] syöttöjännite kytketään oikealle puolelle ja R13, VDD nykyinen syntyy vasemmalle-polulle on tarkoitettu käytettäväksi nykyisessä lähteestä 1, virta on erilainen, kun on erilainen Vdd 2, nykyinen myös suurenee W / L molempien laitteiden kasvaa, koska nykyinen = Vgs (MN39) / R14, kun W / L kasvaa, Vgs (MN39) kasvaa. Mutta muutosta nykyisten ei ole erityisen merkittäviä

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back