Etsitkö eBook noin Fourier

A

awan

Guest
plese kerro minulle mitään eBook liittyvät Fourier-muunnoksia joissa painotetaan signaalinkäsittelyn

http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=66413&highlight=transforms+handbook [/url] (tai) / http://www.mcu.cz/atm/index.php?&direction = 0 & order = & hakemistossa = eBookOld / Electronic osalta, arunmit168.

kokeile kirja JG proakis se voidaan ladata mcu.also nähdä tiedemies ja insinöörit opas DSP on saatavilla net.handbook DSP on saatavilla myös MCU. Mitä pimr

Minulla on Fourier-muunnoksia voimavara tehomittarilla design.and joitakin C-koodia.

Voit yrittää lukea seuraavat kirjat: Fast Fourier-muunnoksia Walker, JS CRC Press. 1996 Fast Fourier-muunnoksia: Algoritmit Elliot, DF ja Rao, KR Academic Press, New York, 1982 Fast Fourier-muunnokset ja Konvoluutio algoritmit Nussbaumer, HJ Springer, New York, 1982 Digital Signal Processing Oppenheimer, AV ja Shaffer, RW Prentice-Hall, Englewood Cliffs, NJ, 1975

Hei Ramesh, yritä myöhemmin uudelleen ... b'cos Olen tarkistanut asian ennen post .... se toimi tuolloin ... rgds

Tämä linkki ei toimi. Se johtaa jonnekin ilman kirjaa [quote = nalino] avulias opetusohjelman 4 luentoja ..

Jos aiot nojata noin Fourier-muunnoksia ensimmäistä kertaa, siinä tapauksessa haluaisin ehdottaa: Tarkennettu Enginering matematiikan Erwin Kreyszig. Kohta tarkastella kuuluu C: Fourier-analyysi ja osittaisdifferentiaaliyhtälöt. Se dealswith aihe erittäin tehokkaasti ja helposti ymmärrettävällä tavalla. Olen todella nauttinut opiskelusta kirjasta. Tämän lisäksi yksityiskohtainen peitto Suosittelen myös: Opiskelijan opas Fourier-muunnokset: sovelluksista fysiikan ja tekniikan - JF James Fourier Transform & sen sovellukset Ronald N. Bracewell Fourier ja Laplace muunnos on RJ Beerends, ym. Toivottavasti löydät hyödyllistä tietoa

"Signaalit ja järjestelmät" Simon Haykin ja Barry Van Veen. Vaikka se on signaalinkäsittely kirja, sen keskustelu Fourier Transform on erinomainen

h ** p: / / chinese.csie.ncku.edu.tw/chwu/Courses/DTSP/Ch9_Computation_of_the_DFT.pdf

kokeile DSP Hanbook .. käytettävissä täällä edaboard ladattavaksi.

Etsi Digitaalinen ja analoginen signaali käsittelymenettelyä ja Ambardar.

Opiskelen 4. vuosi sähkötekniikan minun yliopistossa. Opiskelen oppiaineen nimeltä Digital Signal Processing (DSP). Määrätty oppikirja on - Discrete-aika signaalinkäsittely / Alan V. Oppenheim, Ronald W. Schäfer, John R. Buck Publisher - Upper Saddler River, NJ: Prentice Hall, c1999

wcz, ratkaisu käsikirja teksti etsit on siirretty niin voit katsoa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back