Etsitkö kaavamaisen yksinkertainen SWR mittari

X

xandimg

Guest
Olen työskennellyt yksinkertainen antennit, ja tarvitsen suunnittelu yksinkertaisen SWR mittari. Se ei tarvitse olla erittäin tarkka! Voisitko auttaa minua? [Tämä viesti on muokannut: xandimg on 01.05.2002 18:07]

Hei kaveri, Voisit kokeilla toroidaaliseen anturi kertoa onko minkäänlaista epäsuhta oman kuorman (avoin tai suljettu) ... Olen vanha R * F * D * E * S * I * G * N *, joka viittaa piiri näin ... Yritän skannata sen ja lähettää sen jonnekin ... mitään f * p: n?? Olen vain 10 pistettä ja kallistuksen käyttää tiedostoa johtaja ... Se auttaa sinua jotenkin? 2000

kiitos 2000, Haluaisin Kaavio ja myös PCB (jos se on kriittinen suunnittelu). Ajattelin piirissä, joka voidaan käyttää yleismittarilla. kiitos paljon.

Tämä rakenne artikkeli saattaa auttaa. Ladattu tiedosto: [url = ". / Kuvat / DirCplr.pdf"] DirCplr.pdf [/url]

Kiitos IBall! Se on hyvin mielenkiintoinen. Yritän sitä. Tämä tiedosto on viittaus "FAR piirit", tiedätkö? On PCB layout tämän SWR mittari. Ystävällisin terveisin, Alexandre.

Seurasin viittaus FAR Circuits osoitteeseen: w * w.farcircuits.net / en löytänyt mitään taidetta tätä hanketta, mutta suuntakytkin momentissa ei näytä käyttää yhtä. Kiva kun katsoi hyödylliseksi!

Tässä on kokoelma kolme yksinkertaista SWR mittari kaavioita ja asettelu tietoa, joka voi auttaa. Ladattu tiedosto: [url = ". / Kuvat / swr.pdf"] swr.pdf [/url]

Hei ihmiset, olen just cant saada tiedostoja tänne ... miksi? Hei house_cat ... juuri löytänyt artikkeli ... Olen skannaus se ... antaa minulle muutaman päivän lähettää ja kertoa minulle mistä ladata, koska en voi käyttää FM ... terveisin, 2000

Hei, se olen minä taas, tiedosto on valmis ladattu, sen 680kB kauan ja on 4 jpg skannattuja tiedostoja. terveisin, 2000

sinun täytyy tehdä pieni pcb kattaa 0-100 MHz kolme liuskaa 1 "leveä ja 3 mm kunkin liuskan kolme diodia neljä vastukset kaksi korkkia ja liitin ja vaihteleva res säätää reflectoed teho erittäin helppoa kamaa yksinkertaisesti kirjoitat G * oogle.com haun merkkijono käyttäen määritteistä SWR mittari suunnittelu - Kaavio + + demo ohjelmisto art

saya ingin membuat SWR mittari dengan tampilan digitaalinen. bagaimana dengan komponen dan rangkaiannya? Serta suvaita layout PCB? [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 1 minuuttia: [/color] [/size] Haluan tehdä SWR mittari, digitaalinen näyttö. miten komponentit ja piiri? ja PCB layout suunnittelu? [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 16 sekunnin: [/color] [/size] auttaa minua please

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back