Etsitkö kattava GSM jammer kaavamaisen

A

Afam

Guest
Pls Onko kellään kattava GSM jammer kaavamaisen ... Tarvitsen sitä pikaisesti minun päättötyö .... Cheers (jdklas2000@yahoo.com)

Onko tapa hillo autot jättävät siellä auton ikkunat auki ja räjähdys koko neighborhhood ja kadut korva räjäytys CD musiikkia. Olen havwe oli se. Olen tulossa hulluksi. Matkapuhelimet väärinkäyttöä eri asia kokonaan. Kiitos, Philip: cry:

Moi, olen ollut tutkimuksen tekemiseen häirintälaitteet (laajakaistainen) mukaan lukien GSM, DCS, PCS, GPS, Bluetooth, jne. (lähinnä 60-2500 MHz) viimeksi kuluneen vuoden aikana. Jos sinulla on ongelmia ota minua spscific at faisal_m786@yahoo.com :)

kyllä ​​.. Minulla on myös shcematic .. Jos olet kiinnostunut

Haluan suunnitella GSM jammer, pliz kanisteri u auttaa minua, olen vasta aloittelija

Haluan suunnitella GSM jammer, pliz kanisteri u auttaa minua, olen vasta aloittelija
vakavasti? aloittaa oppimisen perusteet RF-elektroniikan ja elektroniikan yleensäkin. GSM jammer on vakava RF hanke, ei jotain aloittelija voisi suunnitella:) Dave

Haluan tietää tarvittavia komponentteja GSM jammer ja erittely kunkin osan suhteen!

tämä pcb sivusto on melko hyvä, ehkä voidaan useful.selling PCBA LED Light / industrial / Medical / Viestintä [url = http://www.pcbassembly-china.com] PCBA, PCB-kokoonpanot, elektroniikan, pcb assy [/url]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back