Etsitkö kauppakumppaneita Taiwanissa ja Kiinassa

M

mami_hacky

Guest
Hei kaikki,

Etsin jonkun on minun kumppani pieni yritys,
tarkoitus yrityksen on annettava (ostaa ja tarjota) erilaiset elektroniset komponentit, kuten FPGA, mikro ja niin ... ihmisten sisällä kotimaani.

Ihmiset täällä eivät voi saada laadukkaita komponentteja helposti, joten ne kysyvät yleensä joku muu antaa tarvittavat komponentit niitä.

Kuten lähes kokenut insinööri alalla digitaalisen suunnittelun, olen tehnyt pienen yrityksen täällä tarjoaa tätä palvelua kansamme.

Nyt Etsin joku on minun yhteinen, Kiinasta tai Taiwanista
Lähetän hänelle rahaa, hän ostaa osia paikoista mainitsen juuri, hän lähettää ne minulle postin kautta.hän saa prosenttia rahaa itselleen palkka.

Elintä kiinnostunut?

kiitos

Olen laskenut viestin sinulle.Tarkista.Minun email myynti (at) flypcb.com
Keep in touch!

Hei,

Olen Hardware & digitaalisen insinööri maailmanluokan tietoliikennelaitteet yritys Kiinassa.Olen hyvin kiinnostunut teidän yhteinen suunnitelma.

Koska olen työskennellyt Shenzhen, dynaamisin vaihto keskustassa elektronisten komponenttien Aasian, se on erittäin kätevä minulle tarjota sinulle laadukkaita osia ja tehdä se minun osa-aikaista työtä.

Lisäksi voin antaa tarvittaessa tekninen tuki sinulle, koska olen hyvin perehtynyt FPGA-laitteita.Minun aiemmista hankkeista, olen käyttänyt monia FPGA alhaisten loppua high end-sarja, kuten Altera Cyclone II, Altera Strtix2 EP2S180, Xilinx Virtex5 XC5VLX330T, Xilinx Spartan3 XC3S400, jne. ...Lisäksi olen käyttänyt erilaisia ARM9 ja 8051 perustuva prosessori.

Jos sinulla on vielä huomiota minun ehdotuksesta, kirjoita sähköpostia tianqi.lee (at) gmail.com

Kiitos!

Toivon vastauksesta

mami_hacky kirjoitti:

Hei kaikki,Etsin jonkun on minun kumppani pieni yritys,

tarkoitus yrityksen on annettava (ostaa ja tarjota) erilaiset elektroniset komponentit, kuten FPGA, mikro ja niin ... ihmisten sisällä kotimaani.Ihmiset täällä eivät voi saada laadukkaita komponentteja helposti, joten ne kysyvät yleensä joku muu antaa tarvittavat komponentit niitä.Kuten lähes kokenut insinööri alalla digitaalisen suunnittelun, olen tehnyt pienen yrityksen täällä tarjoaa tätä palvelua kansamme.Nyt Etsin joku on minun yhteinen, Kiinasta tai Taiwanista

Lähetän hänelle rahaa, hän ostaa osia paikoista mainitsen juuri, hän lähettää ne minulle postin kautta.
hän saa prosenttia rahaa itselleen palkka.Elintä kiinnostunut?kiitos

mitä malleja?jos käytät niitä malleja? jossa alalla?voit lähettää suunnitellut laitteet Bangladeshissa.Määritä osia.Voin auttaa sinua paljon.Olen insinööri myös.Valmistuttuaan IUT.parhaillaan lehtorina university.my harrastus on liikkua osa-aikaisesti liiketoimintaa.Take Me harkitaan ja postia minut prince_iut (at) yahoo.com.

pidä huolta

Hei,
Nice To Know You!
Tämä on Jennifer from Shenzhen, Kiina.
Työskentelen Thi alalla vuodesta 2004.Tällä hetkellä olen erityisen työskennellä kotona tehdä hankinta joidenkin minun
Asiakas, jotkut heistä ovat vähittäiskaupan myymälän tai kuten te, he ostavat joitakin osia päästä heidän maassaan.

Luotan siihen on hyvä tilaisuus meille molemmille.
Koska minulla on oma Faksi, Puhelin, helppo chattailuun, myös me Familar kanssa purcahsing.

Shenzhen on elektroniikka-alalla.

Pidä yhteyttä MSN: leoliu_lpc (at) 163.com tai Skype: leoliu_tareta

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back