Etsitkö laitteisto USART keskeyttää ajaa C-kielen mallikoodi

B

bobcat1

Guest
Hi All For new pic projekti (PIC16F690), Etsin laitteisto USART keskeytystä ajanut C-kieli mallikoodi (HI-TECH ensisijainen) Voiko joku auttaa? ota Kaikki parhaat Bobi

Hei, minulla on Hi-Tech PICC koodi sarjanumero keskeytystä, mutta jos kerrot, millaisia ​​tietoja haluat keskeyttää? Onko se yksittäinen Char? tai String? Tarkentakaa.

Hei kaikki koodi sinulla auttaa minua - minulla on paljon kokemusta hadle levätä, olen juuri etsimässä somthing pikakäynnistys kanssa hankkeeseen, koska mikrosirun koodia esimerkki ei ole yhtä hyvä kuin muut compny (kuten TI tai ST ja jopa nero) antaa alan ammattilaisten näkökulmasta. Ja siellä se teaks minulle paljon aikaa etsiä laadukasta koodia näytteen (ei konekielellä) toimimaan UART ja muita perustietoja mikro oheislaitteiden lukematta tuntikausia koko käyttöturvallisuustiedotteen ja kaikki Application Note Kiitos jälleen Bobi

Jos haluat helppoa ja et ole rajoitettu C sitten miekkakalan BASIC SE PIC 18F on erittäin helppokäyttöinen. Käyttämällä UART on niin helppoa kuin se saa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back