Etsitkö MESFET Bias piiri

P

PaulHolland

Guest
Hei, Olen suunnittelemalla MESFET PA 2,5 GHz ja haluat tietää, hyvä tapa puolueellisuus portin niin että voin CA ohjaus virta viemäriin. Minulla on nyt negatiivinen bias piiri, joka tekee -4 volttia ja jotkut vastukset välillä hallita nykyistä mutta en voi hallita nykyistä oikein, koska se on joko alhainen tai I descrease jännitettä portti se putoaa suoraan 3, joka on paljon Tarvitsen 2,1 A. .. Se SA POWER MESFET laite ... Kuka voi antaa minulle hyödyllistä tietoa, kaavioita ????.. Paul.

Käyttämällä Google kanssa "mesfet päätevahvistimen bias" hakusanan antaa useita hittejä, kuten: www.eetasia.com/ARTICLES/2003OCT/ A/2003OCT03_AMD_POW_AN.PDF nds2.ir.nokia.com/downloads / aboutnokia / research/library/electronics/ELE5.pdf

Hi Paul, etsi seuraava radio amatööri artikkeleita: GaAs FET tehovahvistin 13cm hxxp: / / www.qsl.net/ok1cdj/dubus/9204-3.pdf 8W GaAs FET vahvistin 6cm hxxp: / / www.qsl. net/ok1cdj/dubus/9203-2.pdf Vuonna Dubus arkistosta löydät muita mielenkiintoisia artikkeleita myös. rgds, Al

Hei, Sinun voi esimerkiksi tarkastella Application Note osio Califonia Itä Lab verkkosivuilla (mielestäni se on www.cel.com ) Sieltä löydät paksu levite muistion MESFET painotuksella. Myös paljon RF circuit design

CEL on uudistanut verkkosivujaan niin ei ole Application Notes enempää. Heidän sivunsa on myös hitain Porukalla. Kestää useita minuutteja, ja jokaisen sivun lataaminen, kun se on keskiyöllä sunnuntain Yhdysvalloissa. Toinen outo juttu on heidän ohjelehdet nuuka verrattuna niistä konsernin emoyhtiön Japanissa. http://www.csd-nec.com on URL Japanissa toimintaa. Tässä on toinen tarina CEL yhdestä ystäväni siellä. Jo vuosia niiden vuosittain julkaistaan paperi luettelo oli Käyttöturvallisuustiedotteet osat He eivät myyneet. Olen kerran miettinyt, jos he olivat todella fake liiketoimintaa jotkut japanilaiset tiedustelupalvelu käyttää läpi, ne olivat niin huonosti hallittava ja toimiva.

Hei, hyvin jotkut katalogi kanssa vanhentuneet osat ovat joskus hyödyllistä, jos etsit korvaavan että osa - voit simuloida ja nähdä miten se bahave. Joskus ei ole helppoa löytää vanhoja luetteloita. Joka tapauksessa, riippumatta luetteloomme ongelmia, olen erittäin hyviä kokemuksia CEI laitteita. Flyhigh

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back