Etsitkö muisti dataloggeri

T

Tulkas

Guest
Hei, olen suunnittelu dataloggeri, joka tallentaa tietoja muunnin SD / MMC-muistia ja lähettää dataa GPRS-mikrokontrolleri että olen menossa käyttö on kuva. Tiedot ovat näytteet 100 SPS, ja mielestäni ei ole aikaa tallentaa tiedot ja lähetä GPRS. Ratkaisu voidaan käyttää kaksi muistia ja kaksi kuvia. Yksi mikrokontrolleri tallentamisen kaksi muistia kuin rengaspuskurin, kun tämä mikrokontrolleri on kirjallisesti jollakin näistä muistoista muut mikro lukee muita muistia ja kirjoittaa SD / MMC ja lähetä kautta GPRS. Tällä tavoin olen paljon enemmän aikaa tehdä kaikki. Ongelma on sarjaprotokolla että minun täytyy käyttää, ottaen huomioon, että kaksi mikro on samaa bussi. Voitteko auttaa minua?. Kiitos, anteeksi minun Englanti.

Hi Tulkas Mitä hyötyä on muistoja siellä? miksi cant lähetät datan toisen mikro suoraan? insted kirjallisesti muisti .. Nandhu

Hei, haluan tallentaa tiedot MMC / SD koska jos haluan asentaa järjestelmän vyöhyke, jossa ei GPRS on käytettävissä tai GPRS tiedonsiirto katkeaa jostain syystä, en voi hakea tietoja muistikortilta. Koska yhden mikro on lukea tietoja ad-muunnin, kirjoittaa tietoja muistikortille ja lähettää tiedot GPRS-modeemi, se ei pysty lähettämään tietoja ajoissa. Sitten, jos käytän kaksi muistia kuin puskuri ja kaksi MICROS, yksi MICROS voi kirjoittaa muistista ja toinen mikro lukea muita muistia, tämä mikro tämän jälkeen säilytettävä tiedot MMC / SD ja sitten lähettää tiedot modeemin . Jos Käytän yhtä mikro, aika tehdä kaikki on 10 ms, koska se on aika kahden näytteen ja jos käytän kaksi muistia ja kaksi MICROS aikaa tehdä kaikki on suurempaa. Voin käyttää I2C millään pin mikro ja voi tehdä kaksi sarjaporttia, SPI vain nastat on suunniteltu sitä. Kiitos

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back