C
crunch
Guest
Ok, aion lähettää asiaa uudelleen. Viimeksi kun lähetetty tämän en päässyt kaavamaisen piiri että voisin käyttää, että oli yksinkertainen. Ehkä ei haluta tätä puuhaa niin paljon asioita se auttaa. En tunne tarpeeksi juuri nyt toimimaan PIC: n jne muurahainen tämän pitäisi olla melko yksinkertainen piiri, joita voitaisiin kenties käyttää 555 tai kuten minkä ymmärrän vähän. Juuri nyt ei tee sitä tehdä liian monta asiaa kerralla. Tässä on mitä minä tarvitsen. 1. Minulla on pieni vaihdemoottorin se 6 volttia DC. Ei kuorma on noin 65 milliampeeria ja kuorma saan sen jopa noin 90 milliampeeria. Olen painonappi ja Oletetaan, että haluan LED ja istuu vieressä painike. Painan nappia ja akseli pyörittää 1 kerran ja pysähtyy kunnes seuraavan kerran painettaessa. 2. Sama skenaario paitsi moottori kestää 30 sekuntia ja pysähtyy kunnes painiketta painetaan uudelleen. 3. Sama skenaario paitsi ei kytkintä painaa. Moottori vain kestää 30 sekuntia ja pysähtyy 1 tunti ja pitää toistaa samaa asiaa. Kaikki apu on tervetullutta. Thanks, Mike [/img]