Etsitkö säädettävissä Muutosnopeus piiri

W

Wenye

Guest
Hei kaikki, Onko kellään on ajatus säädettävissä Muutosnopeus piiri. Tarvitsen piiri, joka voidaan säätää Muutosnopeus on nouseva ja laskeva reuna erikseen. Ja säädettävä korko alkaen 1ns on 100ns 0,5 tai 1ns per askel. Onko jollakulla on idea? Kiitos etukäteen! Wenye

YUP - käyttää virtalähteen, ja lisäämään nykyisen nopeuttaa surmasi. Aina kun sotku tappoi, sinun täytyy tietää kapasitanssi lähdössä. (Mikä solmu on pyörityksen) Jos et tiedä kapasitanssi, sinun täytyy lisätä korkki tarpeeksi iso olevan tärkein tapahtuma (ehkä 100pf jos aiotte ajaa kasan logiikkaporttien, mutta tiedä kuinka monta) nyt laskea surmasivat I = C (dv / dt). Haluat tappoi oman 100pf 0-5V in 100ns? -> 5mA. 10ns? 50mA 1ns? 500mA 0-1V in 1ns? 100mA 0-15V sisään 10ps? 150A. Tämä saa kovaa täällä.

Hei Electronrancher, First, kiitos vastauksesta. U ajatus on oikea ja heuristista ... Kuorman kapasitanssi (ovat PCB jaettu kapasitanssi) on noin 50pF. Mutta tietoni ajaa oleva lähde, joka ajetaan hyvin suurella nopeudella (kovettumisaika lähtövirtaa on pienempi silloin 1ns) on erittäin vaikeaa. Voisiko u pls antaa minulle mitään aavistustakaan siitä, miten ... Wenye

Wenye, Mikä on sovellus-ja teknologia (CMOS, bipolar, jne. ..)? Vaikka sanot analogiset piirien suunnittelussa olen nähnyt ihmiset kutsuvat suunnittelu CMOS ulostulo ajurit "analoginen design". Radix

Tätä kirjoitusta saa apua sinulle ... Se on idea AO / p puskuri ja adaptiiviset surmasi valvontamekanismia osalta

Yleensä I / O-piirit on Muutosnopeus vaatimus. Tarkista nämä viittaukset. Basic ESD ja I / O Design by Sanjay Dabral (Kirjoittaja), Timothy Maloney (Kirjoittaja) on joitakin esimerkkejä piirejä. ESD ja I / O Suunnittelu [/url]

Etsi lähde rajat yhdistettynä OPAMP topologia .. Täällä u voi valvoa positiiviset ja negatiiviset tappoi hinnat erikseen ..

Hei, mukeshk Voitteko toimittaa joitakin artikkeleita "lähde rajat yhdistettynä OPAMP topologia"

Tarkista sivu ei 390 Allen Holberg .. Päivitä minulle ur tila ..

Ur kysymys on epäselvä .. Tai voi olla tiedon puute vierelläni ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back