Etsitkö Step vaimennin design

C

cmosbjt

Guest
Vaatimus: 1. MESFET kytkimet (huom. ei CMOS) 2. Vaiheet 0.5, 1, 2, 4, 8, 16 dB 3. Pieni kautta väliinkytkemisvaimennus <1.6dB (jopa 2GHz) <2 dB (jopa 3 GHz) 4. Kaistanleveys, 700MHz ~ 3GHz tai jopa korkeampi 5. Hyvä askel tasaisuus <+ / -5% 6. Nopea kytkentäaika (90% ratkaista) <1uS Minusta tämä on erittäin haaste suunnittelu, Etsin reference design, paperin tai patentti ... Kaikki tulo on tervetullut. Thanks.

Minulla on erittäin hyvä muotoilu, mutta ei ehkä ole mahdollista sinulle. Tämä toimii edellä noin 1 GHz, jos todella tarvitset sitä alas 700 voisitte saada sen, mutta en tiedä kuinka paha sinun väliinkytkemisvaimennus olisi. On kaikki GaAs, katsokaa MA-com kytkimet ne toimivat hyvin 1-6 GHz 0,5 dB - 1dB väliinkytkemisvaimennus. Sitten ne vaihtaa eri resistiivinen virta välilevyt (erittäin yksinkertainen jopa noin 5 GHz). edellä 1GHz voisit osuivat merkki väliinkytkemisvaimennus mutta alas 700MHz olisi vaikeaa, jos ei kytkin kertaa voit käyttää sähkömekaaniset ja tämä olisi erittäin helppo suunnitella. Kerrothan, jos haluat kaavamainen tästä.

[Quote = b4bb4ge] Olen erittäin hyvä muotoilu, mutta ei ehkä ole mahdollista sinulle. Tämä toimii edellä noin 1 GHz, jos todella tarvitset sitä alas 700 voisitte saada sen, mutta en tiedä kuinka paha sinun väliinkytkemisvaimennus olisi. On kaikki GaAs, katsokaa MA-com kytkimet ne toimivat hyvin 1-6 GHz 0,5 dB - 1dB väliinkytkemisvaimennus. Sitten ne vaihtaa eri resistiivinen virta välilevyt (erittäin yksinkertainen jopa noin 5 GHz). edellä 1GHz voisit osuivat merkki väliinkytkemisvaimennus mutta alas 700MHz olisi vaikeaa, jos ei kytkin kertaa voit käyttää sähkömekaaniset ja tämä olisi erittäin helppo suunnitella. Kerrothan, jos haluat kaavamainen tämän. [/Quote] Kyllä, lähetä se minulle, kiitos paljon

Voinko pyytää sinua jakamaan foorumiin? Jos ei lähetä minulle liikaa.

Entä lineaarisuus? oikeastaan olen suunnittelussa CMOS vaimennin laajakaistaisen käyttäen, lineaarisuus on iso ongelma, kun suuri vaimennus on tarvetta, niin 36dB ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back