Etsitkö tietoa jyrsin-koneita

J

jjchl

Guest
Hello Voiko kukaan auttaa minua. Etsin tietoa tietoa jyrsin-koneita valmistettu PCB.

Hei, ensimmäinen kysymykseni on: Onko täytät sen kanssa? Onko se tarkka spesifikaation mukaan? Onko realistista prototyyppi PCB SMD? Voitko mylly SSPO jalka tulostaa sen. Thanks, hc

Tarkista T-Tech Nopea Cirquit ( www.t-tech.com ). Ohjelmistoa käytetään tarjota eristäminen (IsoPro) on suojattu Sentinel spro avain kuitenkin.

Minulla on myös LPKF piirilevy karttaplotteri laboratoriossa. Käytämme sitä myös 0.5mm RF-levyt 0603 SMD n ja SSOP luvulla. Se toimii hyvin. Jos olet menossa tehtaalle RF levyt tässä yksi VINKKI: Hionnan jälkeen, perusteella materiaali on päällystetty paljon pieniä Kuparihiukkasilla (voit nähdä ne mikroskoopilla), joten dip lauta pehmeä etsaus ratkaisu, vain ratkaista nämä Kuparihiukkasilla . Jos yrität tätä vain puolet puolelle testi aluksella, näet tuloksen alla. Jos on mahdollisuus levy kartonki hopeanvärinen do it! Olen aina käyttää paljon juotospastan, befor asettamalla SMD osat. Joten sinun ei tarvitse juottaa, juota pinnoitteen osien riittää ja juote valuu päälle kupari radalla. Tämän jälkeen pöytä näyttää likainen, mutta käyttäen puhdistusta voiteluainetta tai vaahto tekee hallituksen näyttämään ammatikseen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back