Etsitkö tietoa kotimaan sovellus withRS485

J

janogues

Guest
Tarvitsen tietoa domotic aplications RS485. Joku voisi auttaa minua? Kiitos

Mitä tietoja tarvitset Minusta kysymys on suuri Kaipaatko tietoa RS485 tai haluat tehdä domitic sovellus RS485 verkko antaa minulle lisätietoja ja minä autan sinua. Mutta mielestäni ei ole paras tapa tehdä domitic. Anna minulle lisää tietoa projektista ja autan sinua al_extreme@hotmail.com

RS485 on poissa lähettää Sarjatiedot se on niin RS232 mutta tukea on jopa 4MB/Sec myös etäisyyden jopa 1200 m myös se transimate tiedot diffrentialy

Jos tarvitset voin ladata verkkoprotokolla RS485 verkottumista useita solmuja.

Jos haluat aion lähettää esimerkiksi mikrokontrollerin koodin PIC laitteita laitteisto UART tai Software sarjaliitäntä. RS485 on yksinkertainen. Vain erilainen on, että sinun täytyy tuoda esiin mahdollistaa pin RS485 kuljettajan siru aikana toimitettava poistaa vastaanotin moduuli. Se on voimassa puoli-duplex monipiste transmition ja 2-johdinliitäntä. Jos haluat vain laajentaa rs-232-1200 metriä sinun ei tarvitse kuljettajan kanssa kolmitasoinen lähtönä, ja voi käyttää 4-johdin (esim. ADM488 Analog Devices). Monen pudottaa ne ovat fyysisiä ominaisuuksia lanka linja, mutta on liian pitkä selittää.

Hello! Anteeksi Englanti. Haluan tehdä domotic kotitekoista järjestelmä PIC: n, ja luulen kuin RS485 on helpompaa. Onko oikein? Kiitos

Se on oikein. Mikään dificult RS-485. RS-485 on vain fyysinen viestintä-Standart. Kaikki muut thigs ovat ohjelmistoja, kuten protokolla. Pöytäkirja on oltava otsikko, viestin, tarkistussumma ja perävaunu. Terveisin

Suply jännite kuljettajan on spesifinen laite esim. adm485 on syöttöjännitteen 5V. Jännite RS485 on: vaihtelevat-7V ja +12 V. Data bitti 0 on koodattu, jos> B, 1, jos

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back