Etsitkö viittauksia noin mukautuva digitaaliset suodattimet

G

GertDalPozzo

Guest
Hei kaikki! Minun täytyy parantaa tietoni adaptiivisen suodatuksen ja erityisesti kaikua, mistä algoritmi teoriaa (LMS, RLS ym. en tiedä) ja varsinainen toteutus ... lähitulevaisuudessa aion kääntää johonkin näistä järjestelmät osaksi FPGA pohjainen arkkitehtuuri. Haluaisin tietää, onko jokin asiakirja (ilmainen) verkossa, esimerkiksi tekstiä yliopiston professori, mutta ei loputtomasti kirja ... jotain 80/100 PP asiakirja, jossa selvitetään mukautuva digitaalisuodattimeen teoriaa ja sovelluksia . Tnx kaikki! Gert

Hei, asia on että olen uusi tällä alalla ja haluan parantaa myös tietääkseni Adaptive suodatus,,, minun professori neuvoja minulle tämän kirjan: Wiley_-_Statistical_Digital_Signal_Processing_and_Modeling eikä lukenut sitä vielä, mutta aloitamme tällä viikolla, jotta voimme muuttaa idea + http://www.edaboard.com/ftopic280929.html (ei saa mitään vastausta): cry:

Olen myös tarvitsevat apua noin kaikua, aion käyttää Matlab varten kaikua .. Voitteko auttaa myös??? Jos sinulla on idea nyt??

Tilasto-ja Adaptive Signal Processing mennessä Manolakis, Ingle ja Kogon

Adaptive fiters Simon Hayken tekee ihmeitä sinulle.

Hei, minä myös tarvitsen myös apua opinnäytetyöni sen noin kaikua ja viestintä neuroverkko ja aion käyttää myös matlab .. kanisteri u auttaa minua ..???.. ota todella tarvitsen apuanne nyt .... Ole hyvä ... im toivoen vastauksesta .. kiitos paljon ..

Olen ladannut joitakin kirjoja täällä edaboard, tarkistaa ne pois

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back