etsivät 20W, 3output (5v, 12v, 12v) moduuli korjaus ideoita

G

gbeaker

Guest
Hei kaikki, olen yrittänyt korjata piirilevy, joka on noin 10-vuotias, joka on epäonnistunut virtalähde. Moduuli Kyseessä on ST Micro GS-R51212. Se näyttää isolta jäähdytyselementin, joka vie 40V max tasavirtasisääntulosta ja tarjoaa 2 12Voltin ja yksi 5.1v lähdöt. En näytä löytävän moduulin varastossa milloin tahansa suurten palveluntarjoajien niin ihmettelen, mitä asiantuntijat antavat ymmärtää. Voisinko laittaa muutama 5 ja 12V jännitteensäätimet laudalla korvata tämän? Onko ketään, joka kannat vanhat osat, jotka saattavat olla yksi varastossa? Muita ideoita? Esittelysivuilta osaa kysymykseen löytyy täältä. http://www.datasheetcatalog.org/datasheet/stmicroelectronics/2678.pdf "20W TRIPLE OUTPUT Step-Down Switching Regulator" Kiitos!

Hei, Kiitos nopeasta vastauksesta, arvostan apuanne. Lähetin sähköpostia FarnellHK koska sivuilla sanotaan osa ei ole enää varastossa, ja toinen linkki viittaa eri osaan kaikki yhdessä. Enempää lausuntoja?

Tervetuloa :)! Ei! Miksi se on ohi muu kohde pls jos otsikko eli "GS-R51212 Toimittajat, GS-R51212 esite"? Sinun täytyy itse hakea liittyvistä puolella ... K. [size = 2] [color = # 999999] Lisätty 2 minuutin kuluttua: [/color] [/size] Ehkä Avnet on se: www.supplyframe.com/distributor/inventory/search/GS-R51212 [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 4 minuuttia: [/color] [/size] Täällä paljon Chine / Hong Kong Yritykset: www.seekic.com / ostaja / search.html ? sel1 = 1 & keyword = GS-R51212 & Submit = Search Onko OK? :)

Kiitos linkeistä. Minun pitäisi pystyä löytämään jotain käyttämällä seekic.com verkkosivuilla. Olen edelleen avoinna muita mielipiteitä joku on tällä välin.

@ R! F @ @, voit ladata sen itse pls jaetusta links_or google ... K.

OK, mutta kerro meille tarvittavan virran, lämpötilan ja max. mekaaninen volumen pls! :) K. [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 19 minuuttia: [/color] [/size] ehdotan teille eli Traco `s TEN-40-4831 (ev. 2431) nice tuote ... Minulla on joitakin kriittisiä projektin 5 & 10W versiot :) _works täydellinen.

Vau, olet nero! Ten40 näyttää siltä kuin se toimisi täydellisesti. Mitään käsitystä siitä, mistä voisin ostaa?

:) Kysy yritys itse heidän mielellään äreä :) Sinulla on web addresse koskeva esite! Tervehdys! K. [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 1 minuuttia: [/color] [/size] mukaan / / octopart.com: lämpötila, op. max: 75 ° C, lämpötila, op. min: -40 ° C, jännite, input max: 75V; jännite * Newark 51R4929 101,88 dollaria turhaan: 0 Osta heti * Farnell 1635246 tuloksetta: 6

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back