Excellon muodossa NCDRILL vuonna CADSTAR

G

Gundam001

Guest
Hi all,

Tarvitsen apua tuottaneella NCDRILL klo CADSTAR (mikä tahansa versio).The Poraa taulukko ei ole upotettu luotu tiedosto_Olen yrittänyt muuttaa ASCII-tiedosto excellon on tuotettu, mitä tarvitsemme, on sain saman tuloksen.

Joka kerta, kun voin tarkastella nc poratangot joka cam katsoja, minulla on vielä kirjoita joka poratangot kokoiseksi osoittamaan todellisten poratangot tietoja.

Tarvitsen apua.

Kiitos etukäteen ..

Yritän excellon2.usr varten NC poratangot tiedosto sukupolven .. se tekee haluamasi toiminta

Useimmat CAM katsojien on mahdollista ladata poratangot taulukoissa.Tiedän, että vanhat DOS CADSTAR ei voinut upottaa poratangot kokoja NC-tiedostoja, joten oli ladata niitä erikseen.Pohjimmiltaan olen kiinteän nc.usr tiedostot PCB valmistajille.En ole tietoinen, jos viime CADSTAR versio voi luoda poratangot kokoa ja sulautetut työkalu tiedot automaattisesti useimmat muut CAD-järjestelmät tekevät.

i käyttää CAM350 ja se latautuu automaattisesti kaikki poratangot tietojen käytön, jos exellon2.usr.

joka CAM katsojan ur käytät? voitaisiin perustaa että katsoja vain?

Yritä tehdä asetukset CAM kuten asetuksia voit määrätä CADSTAR aikana NC Drill sukupolven tällainen nolla supression on perään tai leadind, muodon, käytetyt yksiköt ovat englanti tai metristä.
Toivon, että niin saat haluamasi tuloksen.

Voisitteko antaa minulle kopion excellon2.usr jotta voin tarkastella yli löytää whats eri mieltä kopioida ja sinun.

Kiitos etukäteen ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back