Fanout_Load arvo panosta Synopsys DC

G

giggs11

Guest
Hei kaikki,

Voiko joku selittää minulle, miten voidaan laskea tai määrittää fanout_load arvo pin on STD solun kirjaston keskeisiä solujen ja aseman vahvuus arvoa tuotoksen?

Tiedän, että fanout_load arvo on tärkeää, onko maximum_fanout antoteho on rikottu.Kuitenkin, miten voimme määrittää sopivimmat max_fanout arvo tai raja-tuotantoa.Voiko se lasketaan ...?

Mitä aseman voimaa .... olen knoe aseman vahvuus tarkoittaa yhteensä solmukohtien kapasitanssi voidaan purkaa / hintaan tai ohjaavat tuotantoa.Mutta miten voimme laskea ajaa voimaa arvo ...?

Kiitos jo etukäteen.

joka syöttää PIN kirjastossa on kuorman tietoa.Lisää kaikki yhteyden johonkin lähtö pin, ja saat fanout_load.asettaa max_fanout_load kokemuksen pohjalta, tai käytä vain oletusarvo lib.

asema strengh on parametri tuotannosta, sinun ei tarvitse laskea sitä.

Mielestäni voit hylätä fanout_load, koska se ei tarvitse niin paljon huomiota.
Sisällä piiri kääntäjä voi caculate sen ja käsitellä sen mukaan arvo std_cells, satamien suunnittelun, vain arvio.

hi niuniu,

sanoitte, että aseman vahvuus on parametri.Mikä on yksikön parametrin ...?Onko se koko kapasitanssi voidaan ajaa lähtö ...?

Voit calcute FANOUT kuormaa itse perustuvat kirjaston tiedot.Voit määrittää suuri fanout_load arvo tallentaa alueelle.mutta sen on täytettävä ajoitusta rajoittavat.Jos haluat saada nopeaa suorituskykyä, fannout_load arvo on pieni.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back