fdaTool ja kysymykset!!

S

scholar_a

Guest
Dear All, käyttäminen "fdatool" MATLAB voin simuloida esimerkiksi Buthereworth suodatin ja se on esimerkiksi 10 kertoimia. Haluan tietää onko mahdollista valita useita suodattimen coeffients? Sillä exaple I wat on 13? Miten teen sen? Myös niiden summa pitäisi tulla 1. Odotan innolla kuulla sinusta kaiken, terveisin

mukaan järjestyksessä suodattimen kertoimet on laskettu niin riippuvaisia ur vastaus voi laskea mitään kertoimen tarvita

Voit valita suodattimen järjestyksessä, joko valitsemalla Minimitilaus vaihtoehto tai suoraan määrittämällä suodattimen haluamaasi järjestykseen ... se on suoraan eteenpäin!

Sinun tulee valita uuden suodattimen suunnittelu tai STH. muuta. Ja voit määritellä suodattimen tyyppi ja suodattimen pituus ja taajuus ja vaihe rajoitteet FDATOOL

coefficents suodattimien riippuu järjestyksessä suodattimen

FDA työkalu järjestyksessä suodatin = määrä kertoimia -1

[Quote = ztanish] ovat u voi tehdä sitä nyt? [/Quote] Kyllä voisin simuloida sitä. Minä arvostan teitä kaikkia

Voisiko joku kertoa minulle, että fdatool, Onko mahdollista saada M-tiedoston koodi suunnittelun jälkeen antamalla parametrit fdatool, 2ndly, kerro minulle, että miten voimme löytää mitään ja tabss meidän suodattimen voimme muuttaa mitään välilehtiä meidän suodatin tai ne on korjattu. [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty 2 minuutin kuluttua: [/color] [/size] Voisiko joku kertoa minulle, että fdatool, Onko mahdollista saada M-tiedoston koodi suunnittelun jälkeen antamalla parametrit fdatool , 2ndly, kerro minulle, että miten voimme löytää mitään ja tabss meidän suodattimen voimme muuttaa mitään välilehdet meidän suodatin tai ne on korjattu.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back