FDTD esimerkki auttaa

X

xi2009

Guest
Olin lukenut papper "Finete Ero Time Domain
Laskelmia Antennin Keskinäinen Coupling. "Haluan tehdä tutkimus kytkentäkohtaan keskuudessa antennas.Although olen debuged sen
niin kauan, tuloksia ei voi olla samaa mieltä teidän papper.I todellakaan voi löytää mitä vikaa.
Onko sinulla on tunnus, että papper nyt?Olen hyvin kiitollinen, jos voit lähettää minulle koodin.
Ystävällisin terveisin
Kunnioittavasti [/ code]

Jos lähettää tulokset ja selvitys siitä, miten olet määritellyt simulointi ja myös
paperi (tai ainakin malli paperin tai Täydellisempi (sähköistä) viite)
joku voi auttaa sinua.Lisätty jälkeen 7 minuuttia:Löysin paperia.Se on

http://ntrs.nasa.gov/search.jsp?R=138620&id=5&as=false&or=false&qs=Ns% 3DArchiveName% 257c0% 26N% 3D4294777551

(Onko paperi sinä tarkoitat?)

Sinun olisi pitänyt selittää, miten olet määritellyt simulointien mitattuna jännitteet jne., ja ehkä
osoittavat myös jotkut teistä välitavoitteista tuloksia.Muuten auttaa sinua on vaikeaa.Epäilen, että koodi
käyttää vielä olemassa tai se on julkisesti saatavilla Paperi on 17 vuotta vanha.

Kiitos rakas iyami
En voi avata sivuston mitä give.Now i postitse tämän asiakirjan foorumi,
haluan tehdä simulaatio sama kuin paperille, ja sitten tehdä joitakin improment. Olen uusi oppija, joten olen todella tarvitsevat koodi että paper.I ovat löytäneet koodin niin pitkäksi aikaa, mutta ei löydä it.If voit auttaa minua löytämään sen, Kiitoksia!
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Näyttää siltä, että lähes samalla paperilla.linkin annoin oli teknisen raportin.
Joka tapauksessa:

1) En usko, että löydät koodin, käytetään
2) Sinun täytyy osoittaa meille tuloksia, jotta voimme ehdottaa erojen syistä

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back