FED Wiz C lausunto

O

orione

Guest
Haluaisin ostaa PIC C-kääntäjä. Mitä olen lukenut Eri langat, CCS PIC C ja HiTech C ovat parhaita ympärillä, mutta ne ovat myös erittäin kalliita. Fored wizc on halvempaa, mutta en tiedä jos se todella hyvä kääntäjä. Kuka tahansa on käytetty FORED WIZC kääntäjä? Voitko antaa minulle oman mielipiteesi tämän ohjelmiston? Kiitos avusta. Ystävällisin terveisin

Se on vain paska. Olen kokeillut sitä ja yksinkertaisesti heitti sen pois. Visuaalinen kehitys osa on vitsi ja Tuotettu koodi näyttää siltä, se on tuottanut joku kärsii krapula. Chineese sanovat, että "halpa on vain toinen tapa huijaamista". On totta, niin pitkälle kuin FED kääntäjä on huolissaan. Hanki CCS tai Hi-Tech. Jälkimmäinen on kalliimpi mutta paljon parempi. jäljittää

Mitä mieltä olette ja C2C kääntäjä? Ne ovat C-kääntäjä / C + + Compiler / Pascal Compiler (jossa kaikki on mukana sisällä ladattavia puku PicantIDE) ja PIC. Latasin PicantIDE kokeilla sitä. Jolla ei ole kokemusta C, minä tarvitsen Helppo käynnistys pois ilman paljon hässäkkää. Try-out aika on rajoitettu 15 päivää. Hieman lyhyt oppia C PIC. Hinta on noin 50 dollaria, mikä on OK. Kerrothan mielipiteesi, jos sinulla on kokemusta tästä one!

Tiedän, että olen potkiminen vanha topic, mutta minun oli vastata ... Ilmeisesti on tapahtunut paljon FED kääntäjiä (wizC ja fedC) Koska tämä topic aloitettiin, koska minun kokemukseni (vuodesta 2003 upto nyt) ovat täysin erilaiset. Olen kirjoittanut monia sovelluksia käyttämällä wizC ja vain satunnaisesti kohtasi virheen kääntäjä. Kiertotapa ehdottaa FED sisällä päivä suurimman osan ajasta. Jos korjaus on tarpeen (kyllä, se ei tapahdu), se toimitettiin muutamassa päivässä. Olen myös kuljetettava reaaliaikainen käyttöjärjestelmä FreeRTOS ( http://www.freertos.org ) ja FED kääntäjiin. Useimmat moduulit tässä RTOS kirjoitetaan kannettavaksi monilla kääntäjiä ja pelimerkkejä. Nämä moduulit on käytetty ennallaan satamassa. Tietenkin PIC18/wizC erityisiä moduuleja oli suunniteltu tähän nimenomaiseen siru / kääntäjä, kuten tavallista. Hmm, näyttää siltä, olen vain kytkemällä wizC / fedC täällä. Mutta se on vain oman näkemykseni mukaan kääntäjät ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back