Feedforward Sigma-Delta-modulaattori ongelma

C

caosl

Guest
Hei, kaikki
En simuloitiin kaksi toisen kertaluvun feedforward sigma-delta-muuntimia äskettäin.mallin sdm_ff.jpg, taajuuksien näkyy fft_sdm_ff.jpg, tulos on oikea.Kun lisään tulosignaali feedforward polku quantizer näkyy sdm_ffxin.jpg, tulos voi näyttää toinen jotta melu muotoiluun vaikutus.Mutta tämä rakenne voidaan yleensä nähdä lehdissä tai muissa tilanteissa.Mutta miksi tulos on niin kohtuutonta?Kaikki kommentit ovat tervetulleita.kiitos etukäteen.
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Siirtofunktio muuttuu, kun lisätään feedforward polku.Mistä löysit tämän arkkitehtuuria?

Joo, STF on muuttunut 1, taajuuksien luku sisältää input signaalin amplitudi hyvin, mutta NTF ei ole muuttunut, koska kvantisointi melu n tarjonta on sama.kaksi integroijia tuotannosta vauhdissa olivat hyvin pieniä.

Jälkeen feedforward lisäksi kertoimet mittakaavassa, koska integroijien käsittely kvantisointi melua vain.

Bupesh

Itse integroijien käsittely kvantisointi melua vain, mutta ainoa ero kahden mallin onko tulosignaali osallistua feedforward lisäämällä.Kun olet lisännyt tulosignaali on feedforward, STF muutetaan 1, mutta palautekehä joka koskee kvantisointi melua ei ole muuttunut, joten NTF on sama kahden käyttäytymisen malleja.Tulosignaali n amplitudi ei ole muuttunut kahdesta taajuuksien luku, mutta kohinaa ei nousta.

Ok tämä on Silvan arkkitehtuuri (Silva-Temes).STF kanssa feedforward on 1.Mutta NTF kanssa coefficeints ei oikeastaan (1-z ^ -1) ^ 2.Yritin alkuperäinen Silva arkkitehtuuria, ja olen ehtiminen sama SNR kanssa feedforward samoin kuin ilman sitä.Tiesitkö tontti NTF teidän tapauksessa?

Bupesh

Itse STF on aina 1, jos tulo on lisätty feedfoward milloin tahansa kerrointa.
Jotta integraattori's Swing, kerroin on muutettava, ja tämä on muuttaa napojen aseman sijasta (1-1 / z) ^ 2.Vuonna Silva arkkitehtuuri, integraattorin n voitto on 1, tämä on vähän suuri, on tehtävä joitakin scaledown.

caosl
Olen simuloidun your delta-sigma-modulaattori kertoimella arvot olette osoittaneet, en ehtiminen SNR hajoamisen olette maininneet.Mutta olen sitä mieltä, mikä on tärkeää on lähtö vauhtiin ensimmäinen integraattorin, on rautatie rautateille.Kuten kohti feedforward arkkitehtuuri, sinun integroijien käsittely kvantisointi melua vain, mutta yhtä vähän quantizer sinun kvantisointi melu on myös rautatie rautatie ja osoittaa ylös tuotoksen ensimmäinen integraattorilla.Mielestäni käyttäen yhden bitin quantizer ei voi olla viisas teko.

Bupesh

hi, Bupesh
Onko sinulla simuloitu sen moni-bit quantizer?Mikä hämmentävää minulle, että miksi se toimii hyvin, jos otan signaalin feedforward polkua pois?Uskon lisäksi polku ei vaikuta NTF lainkaan.Voisitteko lähettää minulle Matlab. M. MDL-tiedostoja?kiitos paljon.
Saat rautatie rautatie tuotannon vauhdissa ensimmäisen integraattorin?ja saan Arvioitu -0,1 ~ 0.1, tulo amplitudi on 0,8, quantizer tuotos on -1 ~ 1.

Caosl
Olen kiinnität pakattua. M. MDL-tiedostoja-Matlab-versio on 7.0.

hi, bupesh,
minä simuloitu Silva 2'th järjestyksessä DSM annoit foorumissa,
mutta voin määrittää kertoimen mukaan paperin
laajakaistalähetysjärjestelmille vähän vääristää delta-sigma ADC topologia, J. Silva U. Moon, J. Steensgaard "
Kysymys on löysin integraattorin lähtö sisältää tulosignaalin spektri,
te tiedätte, mitä väärää on tapahtunut?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back