FET Design kysymys

S

saturn

Guest
Hei kaikki,

Teen suunnittelu tarkistaa kapasitanssi on kondensaattori ...Ja tässä on toimiva muotoilu käytin jonkin aikaa sitten ...

Kuitenkin nyt minun uusi hanke on tarkistettava 2 kondensaattoreita.Mielestäni voin vaihtaa PIC että on 2 vertailuryhmässä.Mutta haluan jättää joitakin joustavuutta säännös edelleen kuten olen ehkä tarkistaa, 3 tai 4 kondensaattoreita myöhemmin.Joten olen tullut ulos seuraavan ajatuksen:

Käyttävät FET kuin vaihtaa yhteyden kondensaattori voidaan tarkistaa satamaan hetkellä ...Ole hyvä ja katso toinen kaavamainen.Nyt kysymykseni, tämä toimii?

Thanks and best regards.
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Se voi toimia, jos C -yhteys on kytketty positiivinen jännite ( 5 V, esimerkiksi) tarpeeksi suuri niin, että RF voidaan kytkeä pois päältä.Voiko mittausjärjestelmän siedä?

Jos ei, voit käyttää todellisia releet?Nämä jonka avulla voit käyttää mittausjärjestelmää.

Hei,

C PIN ajetaan 5 V: GP5 (lataus), ja se on 0V, kun GP5 ajetaan alhainen (vastuuvapaus prosessi).AN1 on aina syöttötilan ...

No mielestäni tämä on, mitä olet kertonut minulle ...joten en kai tarvitse välittää tapauksessa.

Ja näen, en ole aivan tyytyväinen FET ...kaikki opetusohjelma miten voin käyttää FET kuten kytkin, vahvistin jne. ..Google-haku tuottaa noin tutorials kanssa sisustus kaavion rakenteen FET jne., mutta mitä tarvitsemme joitakin suunnittelu-esimerkkejä ...

Kiitos.

Tässä on tyypillinen FET kytkin.Kun bipolar on päällä, 5 V on sovellettu katodi on diodi, joten diodi on pois päältä.R1 shortsit G ja S FET, joten FET on päällä ja signaali voi kulkea sen läpi.Kanssa bipolar pois, portti FET on vedetty-12V, joten FET on pakotettu pois, signaali ei voi kulkea sen läpi.

Varmistaa kytkin toimii moitteettomasti, on rajoituksia Tulojännitealue: FET pitää pysyä, jos kaksisuuntainen on.Joten suurin tulojännite on noin 5.6V.Mitään suurempia ja portti näyttää negatiivista lähteen ja alkaa sammuttaa FET.Lisäksi FET on pysyttävä pois päältä, kun bipolar on pois päältä.Tämä tarkoittaa, että syöttöjännite ei voi mennä niin negatiivinen, että FET voi päälle.4393 on sammumisen jännite noin-3V, mutta muut RF voi olla jännite ja-10V.Niin, että taataan FET jää pois, lähde ei voi mennä alle -12 3 V =- 9V, että 2N4393, tai pienempi kuin-6V varten 2N4392.Joten tulojännite voi vaihdella noin /-5V ilman mitään ongelmia.
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back