Final Project: mallintaminen GPR antennin kanssa-I FDTD tarvitsevat apua

B

babinton

Guest
Ole hyvä, jos jokin elin voi auttaa minua ajatuksia siitä, miten edetä mallintaminen ja simulointi on Ground läpäisemään Tutka-antennin tranciever Olen hyvin grateful.I am using FDTD menetelmä ja minulla on yleinen käsitys siitä, mitä on mukana, mutta minun on auttaa aloittamaan hankkeeseen.
Esimerkiksi minun täytyy tietää, millaista antenni aion käyttää,
miksi käytät sitä ja myös paras tyyppi magnetointi käyttää.Olen nähnyt papereita, joissa Gausian Pulse oli käyttää kuin excitatin lähde,
ymmärrän teorian takana paperilla hyvin, mutta kysymyksiin en voi vastata vuoksi käyttää Gausian syketaajuuteen, mitkä ovat sen ominaisuudet?

Terveisin
Babinton

On olemassa useita antennit GPR antennit, että voit käyttää, ja ne pääasiassa riippuu toimivat taajuus joka määräytyy sen GPR sovelluksen, esimerkiksi panssarimiinat sinun on toimittava th efrequency vaihteluväli 400-800MHz, anti-personnel 1 GHz - 6GHz.

Voit käyttää useita erilaisia UWB antennit, kuten dielektristä sauva-antenni, TEM sarvilastalla antenni, kartiomainen kierre jne.

On useita papereita tästä aiheesta Dr. Chi Chih Chen, löydät useita niistä Internetissä.

te son't käyttää vain Gaussian syketaajuuteen, voit käyttää jaksotettuja Gaussian syketaajuuteen, jotta voidaan poistaa DC.

Tärkeimmät edut Gaussian syketaajuuteen, ovat, että se sisältää laajan taajuusalueen ilman nulls, ja se voidaan helposti syntyy käyttämällä pulssin generaattorit.

toivomme, että tämä auttaa,
Ystävällisin terveisin,
Adel

Kiitos vastauksesta,
Aion olla kiitollinen, jos voit antaa minulle linkin näiden papereita mainitsitte tai jos voit auttaa minua ladata jotkin niistä, jos sinulla on.
terveisin
babinton

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back