FM Mukauttaminen DDS ja PLL apua tarvitaan

L

leonardo0

Guest
Hi Forum

Haluan tehdä FM mukauttamisen 1.7-1,8 GHz PLL.Tätä varten olen käyttänyt adf4106 PLL kanssa UMC VCO.Olen kuitenkin ajaa viittaus kanssa DDS-signaali on 40 MHz.Kysymykseni on, kuinka FM modulaatio FM bradcast signaalia.Voin fm moduloida DDS viite joten kerrotaan tuottaa tarvitaan 1,8 GHz: n FM-modulaatio.
Suorittamalla adisim näytän minun on käytettävä 1 MHz loop badwidth joten voitto lineaarisesti 0-56 kHz.
Ongelmana on vaihe, joka on 80 asteen poikkeama on 56 kHz 0 astetta 1 kHz.
Tämä hämmentää Stereo emmisions koska luotsin 19 kHz on eri vaiheessa kuin 38 kHz subcarrier?.Lopuksi RDS tulee ongelmia, jos olen vaiheessa lukko sen 19 kHz?.
Voisiko joku kertoa minulle?

On kaksi tapaa FM mukauttaa vaihe lukittu Oscillator:

1) sisäpuoli säätöpiirissä (kuten te teette)

2) ulkopuolella säätöpiirissä (käyttäen erittäin suurta digitaalisen jakajan N ja kapeakaistainen loop)

Jos valitset # 1, sitten sinun täytyy elää vääristymiä, että PLL antaa.Se auttaa jos et ymmärrä klassista valvonnan teoria, kun kerron sinulle, että et halua sijoittaa "nolla" jossain noin 56 kHz korvata vaiheessa lag, ja toinen napa on korkeampi taajuus sulkea silmukka voittoa, ja sitten toinen nolla auttaa pitämään silmukan vakaana, kun se ylittää avoimen piirin yhtenäisyyttä saada taajuus.

Haluan myös varoa viive digitaalinen jakaja näissä korkean taajuuden silmukoita, se tekee silmukan epävakaampi.

Asiassa käytän DDS kanssa upconversion 600 MHz ja sekoitetaan kaksi signaaleja.Kanssa vähennys Suoritan PLL signaalia.Joten kuten.Fvco = 1700 MHz, fpll (INP) = 1700-500 = 1200 MHz.
Siinä tapauksessa, jos olen FM moduloida DDS Wil olen ongelma vääristymiä?.
Ulkopuolella silmukka BW, kuinka paljon vääriä ja DDS on vaimennettu?.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back