C
cleo claudiu
Guest
Hei kaverit, olen mukana on elektroninen suunnittelukilpailun, ja minun projekti on helikopteri, jossa on 8 Harjaton moottorit rakentaa noin Nexys 2 aluksella, helikopterin ohjataan langattomalla aallonpohjasta radioaaltojen Microcontroller aluksella. Myös Käytän tähän hankkeeseen seuraavat hardwares vuodesta Digilent gyroskoopeille, kiihtyvyysanturi, Radio Transciever, Joystick Oma tallikaveri tekee ohjaimet moottoreille. Tämä on Oktokopter lohkokaavio: [Liitä = CONFIG] 68832 [/ATTACH] Tämä on Base lohkokaavio: [Liitä = CONFIG] 68834 [/ATTACH] Olen siis jo alkaneet työskennellä tämän hankkeen, ja tein Verilog koodit hyrrää ja kiihtyvyysanturi, minulla on joitakin ongelmia, mutta en avaa muita kierre siitä. Nyt olisin tarvitsevat jonkin verran apua PID säädin harjaton mottors. Jos somene n. antaa minulle hyödyllistä tietoa digitaalisten implementetion PID FPGA-Verilog. Olen myös odottanut joitakin yleisiä palautetta tästä hankkeesta ja mahdolliset suositukset ovat tervetulleita. Kiitos!