FPGA uusi

V

vinodkumar

Guest
Hei
Nyt IAM voivat kirjoittaa VHDL code.iam käyttäen MODELSIM simulaattori-ja i-kirjain käytetty Xilinx Ise 8,1 i tarkistaa se synthesizable.i koskaan nähnyt, mitä parametrs minun pitäisi tarkkailla, että report.what r heidän ihanteellinen conditions.and miten ladata onto FPGA.plz antaa joitakin hyviä ehdotuksia tämä on minun projecft työn plz auttaa.
kiitos etukäteen.

On olemassa kaksi keskeistä asiaa havaintoja, jotka ovat laitteen käyttö (kuinka paljon resursseja suunnittelua käyttää) ja ajoitus.Yhteenvetokertomus antaa arvio, muita toimia, kuten (paikka ja reitti) antaa tarkempia numeroita.Sinun pitäisi mukauttaa suunnittelua, kunnes olet saavuttanut suunnittelun rajoitukset vaatimukset.Ehdotan teille sukeltaa syvälle, että Xilinx litrature tietää kaikkia tärkeitä juttuja ..Lue sanasto Ise käsikirja ...

Onnea.

Hi.thanks varten reply.i olen tekemässä hanke, jossa i on annettava panos tiedot 256 syvyys ja 16-bittinen width.i haluaisi toteuttaa onto FPGA.i kuullut frm friends tht Tarvitsen joko kirjoittaa FIFO tai SRAM varten tht . i osaat kirjoittaa synthesizable koodi that.my pb.on se, miten määrittää sen päälle FPGA ja lataa tietoja niistä.

yksi kaveri kertoi jo block-ram on siellä käyttää it.but i dont osata tämän too.which on paras tapa tai muulla tavoin on hyvä tehdä tällaisia tehtäviä.

plz vastata.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back