Free Wheel diodi 3 vaihemoottori

A

ata90

Guest
Kuvan 1 mukaisesti, kun haluamme ajaa yksivaiheinen moottori, käytämme vapaa pyörän diodi pitkin moottoriin. mutta kuvan 2 mukaisesti, jos haluamme käyttää 3-vaihe moottori, on tarpeen käyttää FWD? Jos näin on, missä meidän pitäisi sijoittaa sen? (Se ei ole mahdollista sijoittaa pitkin 2 vaihe moottori)

Mielestäni oman piirin sinun on käytettävä Snubber

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post Lisätty 07:57 ---------- Edellinen viesti oli klo 07:53 ----------</span></span>
RC Snubber näet tämän sivun: [Size = 1 ]---------- Post Lisätty 08:01 ---------- Edellinen viesti oli 07:57 ----------[/SIZE] [/color] http://www.newark.com/pdfs/techarticles/cornell/design.pdf

RC Snubber näet tämän sivun: [url = http://www.google.com/url?sa=t&sourc...O54XyQ&cad=rja] Uudelleenohjausilmoitus [/url]
omassa ehdotti sivusto ei ole kaavio mitään piirejä. miten minun pitäisi toteuttaa Snubber minun suunnittelu?

Hi. Sinun piiri ei ole käytännön takia, että sinun yhtä moottori piiri on tasavirtamoottori, ei AC, ja teidän 3-vaihe piiri, jota haluat käyttää puoli silta topologia. kahtia Sillalta tulisi käyttää negatiivinen jännite lähdettä alla MOSFETs. (-Vcc) tehdä AC aaltomuodon. ja sinun tulisi käyttää Eliminator suodatin ennen teidän moottori. ja hyvä MOSFETs on schotky diodi rinnan valua lähde risteykseen (sisäinen) vuonna riittää.

Hei sinun täytyy tietää, että emme voi käyttää ilmaiseksi Wheeling diodi koska jos haluat hallita moottori täytyy vaihtaa napaisuutta jokaisen vaiheen näin vapaa Wheeling diodi ei ole käyttökelpoinen. Mielestäni sinun täytyy suunnitella R_C Snubber jätteinä vahingoista.
omassa ehdotti sivusto, ei kaavio mitään piirejä. miten minun pitäisi toteuttaa Snubber minun suunnittelu?
tämän sivuston vain konseptin idea design. Jos haluat olla hyvä design sinun täytyy tietää paljon enemmän tietoa moottorin ja mosfet yksityiskohtaisempiin ja useammin.

@ Goldsmith: 1) asia on tärkeä on jännite välillä VCC ja VSS, se ei ole tärkeää, mikä VSS on negatiivinen, nolla tai positiivinen, meidän ei pitäisi harkita on VCC> VSS. minun piiri topologia, kanttia on vaihdellut VCC ja nolla. moottorissa ei ole yhteistä solmua (en tarkoita keskimmäinen solmu, joka on kytketty maahan) Oletko koskaan työskennellyt Harjaton DC-moottorit? Nämä moottorit ovat samanlaisia ​​topologia. 2) Mikä Eliminator suodatin?

Hei kaveri Hi Your ulos laittaa jännitteen (3 vaihe piiri) pitäisi keskenään vaihtoehtoiset (AC) minun keskiarvo on kanssa + Vcc ja nolla te erikoiskieli hankkia AC sekä. mutta voit siirtää sen (kondensaattori) (jälkeen vahvistus sinun kanttiaaltoa). sinun pitäisi tietää, että Half Bridge-muuntimet Kun haluamme AC ulos laittaa meillä pitäisi olla + Vcc ja-Vcc tai + Vcc ja kondensaattori, joka on sarjanumero kanssa kuormitus. yksittäinen toimitus voi toimia, mutta sen parempi käyttää kaksinkertainen toimitusvarmuus sinulle toinen kysymys. Eliminator suodatin: tiedät kanttia on laaja spektri (minun keskiarvo on harmonisten) esimerkiksi teidän moottori on suunniteltu 50HZ mutta kun annat kanttia teidän moottori, paljon taajuuksia ja anna moottori ei vain 50Hz. sinun pitäisi tietää, että tasavirtamoottorit alhaisissa valtuudet emme ole tätä ongelmaa (koska [Liitä = CONFIG] 59746 [/ATTACH] Y on iso XL), mutta AC-moottorit tarvitsemme Eliminator suodatin.

Hyvä Goldsmith 1) noin Eliminator suodatin, koska ymmärrän, tämän suodattimen vain pitää tietyin aikavälein ja poistaa muut harmoniset. joten sen tulo on kanttia muoto ja sen tuotanto on siniaalto lomake tietyin välein. Olenko oikeassa? 2) Katso alta shematic. Mitä tarkoitat jotain tällaista? 3) Näin mieleisesi shematic. kaikki transistorit ovat N-MOS. Olen nähnyt, että suunnittelijat käyttävät kolmea P-MOS edellä, ja 3 N-MOS alle ohjauspiiristä. Miten perustella että VGS riittää Kytkeminen päälle 3 trasistors jotka sijaitsevat edellä piiri? (Vuonna nämä transistorit lähteen jännite ei ole vakio, koska kyseisen yleensä P-MOS on suositeltavin vaihtoehto)

Ystäväni Hi sinun tulisi välttää käyttöä p MOS ja N MOS yhden piirin, koska kello täydentävät tilan, mikäli tarjonta on 200V sinun pitäisi saada 215 voltin kuin 1 ja nolla voltin kuin 0. youe voivat käyttää täydentäviä MOSFETs kun olet tasolle vaihdetta tai kun olet tarjonnan 15 volttia. mutta voit nähdä p MOS ja NMOS klo kirjoja, mutta ne eivät käytännössä ne ovat vain johdanto topologia!

[Quote = kultaseppä, 939052] Ystäväni Hi sinun tulisi välttää käyttöä p MOS ja N MOS yhden piirin, koska kello täydentävät tilan, mikäli tarjonta on 200V sinun pitäisi saada 215 voltin kuin 1 ja nolla voltin kuin 0. youe voivat käyttää täydentäviä MOSFETs kun olet tasolle vaihdetta tai kun olet tarjonnan 15 volttia. mutta voit nähdä p MOS ja NMOS klo kirjoja, mutta ne eivät käytännössä ne ovat vain johdanto topologia! [/quote] In Pmosfet / Nmosfet pari Voit käyttää yksinkertaista jännite Shifter ajaa P MOSFET mutta Nmodfer / Nmosfet pari joudut käyttämään bootstrapping tai eristetty virtalähde ajaa liian korkeita kytkin. Pmosfet on helpompi ajaa kuin korkeita kytkin mutta verrattuna Nmosfet se on kalliimpaa ja on suurempi vastus (RDS-on), että on syy, että te yleensä nähdä kaikki Nmosfet kuljettajat Alex

nähdä uuden liitetiedoston hyvä: [Liitä = CONFIG] 59837 [/ATTACH] Katso m2 tilannetta. Jos haluat m2 menossa kylläisyyttä tilaa, jos ottelu sen portin maahan, m2 menossa kylläisyyttä. BT Jos ottelu sen portin +15 V sorvaus, näet, että m2 on vielä! sen analyysi on helppoa! 15 v per 200V on enemmän negative.thus sinun pitäisi antaa 215 volttia portille (eroa 200 ja 215 = 15 näin MOSFET lähdössä. Sinun pitäisi oppia, että kaikissa vaihto piirejä käyttää yhtä kytkimiä. Vain p tyyppi tai vain N tyyppi! koska niiden ominaisuudet ovat kuin itseään! minun ensimmäinen piiri, voit ohjata kytkimien hyvin yksinkertainen ja 0 volttia ja 15 volttia!

Löydät n MOSFETs korkealla nykyiseen ja suurjännite tyypit! in edullisesti!

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post Lisätty 16.05 ---------- Edellinen viesti oli 16:03 - ---------</span></span>
rakas ystävä! ideasi noin Eliminator suodatin (ykkönen) on oikea. Jos haluat voin antaa prefekti kaavamainen saada ampumiseen.

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post lisätään 16:07 ------- --- Edellinen viesti oli 16:05 ----------</span></span>
Kiitos Alex oman oppaan!

Hyvä kultaseppä ja Alex Kiitos kiva opastusta Nyt saat olettaa piiri alla: 1) Oletetaan VCC = 15V, ja tarvitsemme VGS = 10V kytketään päälle olkavarren N-MOS. niin (node1 - node2 = 10V). todella jännite solmu 2 ei ole määrätty ja se voi olla mitään jännitteitä. Joten miten säädät jännitteen solmu 1, jotta 10 V välillä solmu 1 ja solmu 2!? 2) Onko ratkaisu korvatakseen maahan-VSS? 3) Miten lasketaan arvo C1, C2 ja C3? jos käytämme niitä, meillä on vielä kanttia muodossa Motor tulo? Eivätkö nämä kondensaattorit rajoittaa virran Motor? (Moottori on 3 ~ 10A) Hyvät kultaseppä, mielestäni täydellinen kaavamaisen voi erottaa myös. Kiitos kehittyneen

Tarjota VGS on 10V voit joko antaa 10V yksittäisestä jännitelähdettä tai käytä bootstrap piiri tuottaa korkeamman jännitteen ja käyttää sitä ajaa portille (tai ulkoinen jännite pumppu tuottaa jännite). Vuonna eristetty tarjonta menetelmä se on kuin akku, olettaa 10V akku, liität miinus napa MOSFET lähde ja positiivinen portille, tällöin portti on aina Vsource +10 V jännite ja VGS tulee olla 10V bootstrap-menetelmä maksut kondensaattorin jännite tasolla ja sitten kun korkea puolella MOSFET kytkee kondensaattorin jännite toimii taas kuin akku antaa portille lähteen jännite + Vcap niin oikea VGS tapahtuu. Sinun kondensaattorit ovat sarjassa moottorin (kuormitus), en usko että tämä voi toimia kunnolla. Negatiivinen tarjontaa voitaneen käyttää, mutta? ole tehneet mitään vastaavaa ja en näe kohta, myös kuljettaja laskee puolella MOSFET olisi monimutkaistunut Alex

@ Alex: jos pyytää joitakin ratkaisuja korvaa maahan-VSS, se johtuu siitä että olen yhtenä suorituksena. Ehkä minun pitäisi siirtää säädin osa noin VCC / 2. Tiedän bootstrap tekniikkaa, mutta en ole perehtynyt eristyksissä jännitelähdettä. Voitko ottaa esimerkin tai jättää hieman kaavamaisen yksittäisinä jännitelähdettä?

Eristetty virtalähde on vain virtalähde, joka kelluu eikä samaa GND kuin muu virtapiiri, näin viittaus tähän lähdettä voidaan liittää korkeita MOSFET lähde ja todella lisätty, mitä koskaan jännite on olemassa, ja tämä luo VGS mitä kutsun on näin [Liitä = CONFIG] 59845 [/ATTACH] En ole käyttänyt mitään tuollaista, mutta se on samanlainen muuntaja kytketty hilaohjaimen focus.ti.com/lit/ml/slup169/slup169.pdf Alex

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back