FSM Problem

V

Vonn

Guest
Hi All,
Kas noin käyttämällä 2 prosessi tyyppi Mikronesian minun VHDL-koodin
Ongelmana on Mikronesian ei toimi oikein, se vaarat satunnaisesti
kun tarkistin syntheizer reprt perustin että

"Yhden-hot-koodausta signaalin <currentstate>"

Automaattisesti käyttää yhtä kuuma techneque ja Mikronesian

Nyt, miten voin pakottaa sen käyttämään "harmaa" tyyppi?

Se riippuu siitä, mitä synteesin avulla u käyttävät sitten, mitä se?

Jos käytät Synplify Pron synteesin Toll, voit käyttää määritettä "syn_encoding".

Tässä on esimerkki tämän ominaisuuden:

Kirjasto synplify;
käytön synplify.attributes.all;
paketti my_states on
Tyyppi valtio (Xstate, ST0, St1, St2, ST3, ST4, ST5, ST6, ST7,
st8, st9, ST10, st11, ST12, st13, st14, ST15);
signaali S1: valtio;
ominaisuus syn_encoding S1: signaali on "harmaa";
lopussa my_states;

Kas noin käyttämällä ISE6.1.03 ja haluan tietää 2 asiaa

1 - mikä voi aiheuttaa vaaroja tilamuunnos
Onko prosessin herkkyys lista voi vaikuttaa millään tavalla
2 - Kuinka voit voimaan synthizese työkalu (ISE), jotta valtion harmaa koodaus

Voiko laitosta auttaa

Ensimmäinen ongelma on enemmän selväksi, jos u postinumero ur Mikronesian ..
Koskevat 2nd ongelma, u voi muuttaa Mikronesia Encoding menemällä Process Valikko .. sitten Ominaisuudet> HDL Valinnat> Mikronesia Encoding Algoritmi Tab ..sieltä u valita harmaa etc. (Tämä tulee ISE 5,2) Hope this helps ..
TTY ..

Ensimmäiseen kysymykseen:
tietyin erityisehtoja, kuten alhainen lämpötila, Mikronesian ei käynnisty suunniteltua valtion teet, esimerkiksi: haluatko tilan muutoksesta 000-011 nojalla ehdosta, mutta kaksi viimeistä bittiä ei Chage samassa aika sitten 000 muuttuu 010, ja valtio pysyy jonkin aikaa, joka tekee virheen! tahansa on tervetullut, jos hän hyväksy minun idea!

Hi guyes,

Ensiksi haluan thak teitä kaikkia panoksestanne
Huomasin juuri, miksi se ei toimi oikein, ja ajattelin, että
sinun pitäisi tietää, ettei se kuulu samaan virhe

Nyt Oman kokemukseni mukaan tähän hankkeeseen,
Jos haluat tehdä vakaan Mikronesia olet shoud:

1 - Tee se valmistettu 3 prosessien (siirtyminen, valtion rekisteriin, output)
On parempi erottaa tuotannon prosessin valtion rekisteristä prosessi

2 - ne kaikki olisi clocked mutta siirtymävaiheen kellon
pitäisi olla sama reunan muiden, tarkoitan sitä, toiset
ve reuna transiton olisi-ve ja päinvastoin
"Jotta ohnest tämä vähentää maksimitaajuus sallittu
ja puoli, mutta se takaa vakaat toimintoja your Mikronesian "

3 - Lopuksi on erittäin tärkeä ehto, joka on:
kaikki panoksia valtion rekisteriin prosessia olisi
CLOCKED ja rekisteröity
Tämä on erittäin tärkeä, ja huomaat eron, jos
pyrkineet toteuttamaan oman suunnittelun te todellisessa maailmassa

Simulointi-et huomaa mitään eroa, ja näet
kaikki asiat toimii, mutta tulet kohtaamaan totuuden, kun se tulee
täytäntöönpano

ofcourse monia muita suunnittelun Tech.mutta tämä on ainoa valtio, joka
Works with me
Toivon, että tämä voi auttaa laitosta toimii samalla alalla

Ystävällisin terveisin

Mielestäni kolmas kohta on tärkein!
Toiset eivät ole tärkeitä.

To nicolepsn:
Do u mitään kokemuksia, kuten sanoit.Wonder alhainen lämpötila voi estää kaksi bittiä muuttaa samanaikaisesti PGA logiikan sisäisiä.

Terveisin
Ifarmer

nicolepsn kirjoitti:

Ensimmäiseen kysymykseen:

tietyin erityisehtoja, kuten alhainen lämpötila, Mikronesian ei käynnisty suunniteltua valtion teet, esimerkiksi: haluatko tilan muutoksesta 000-011 nojalla ehdosta, mutta kaksi viimeistä bittiä ei Chage samassa aika sitten 000 muuttuu 010, ja valtio pysyy jonkin aikaa, joka tekee virheen! tahansa on tervetullut, jos hän hyväksy minun idea!

Jos se on oikein, ei ole suhteessa koodi, luulen, että hän tarkoittaa sirun C / CS ...mutta en usko, että voi olla oikein ...
Olen lukenut ennen koodaus tekniikka voi aiheuttaa jotain, että jos käytät korkea taajuus, joten ne prefere harmaa koodaavan Mikronesian kuin binääri ja yksi kuuma ...

ifarmer kirjoittivat:

To nicolepsn:

Do u mitään kokemuksia, kuten sanoit.
Wonder alhainen lämpötila voi estää kaksi bittiä muuttaa samanaikaisesti PGA logiikan sisäisiä.Terveisin

Ifarmer

Olen eri mieltä joistakin kohdista, joita Vonn edellä

1) valtion koneen tila on aina rekisteröity, tuotokset ovat yleensä rekisteröity, ja siirtymät (asia julkilausuma) eivät yleensä ole.

2) Kun ääni synkroninen suunnittelu, löytyy harvoin käytetään molemmissa reunoissa kellon.Kaikki prosessit olisi clocked samasta reunasta.On todella wreaks ottaa ajoitusta analyysiin.

3) Olisi mukavaa, jos kaikki panokset SM voidaan rekisteröidä, mutta niiden ei tarvitse olla niin kauan kuin asennus ja pidä ajat täyttyvät.

Lukujärjestelmä

Seuraava valtio on yhdistää logiikka
nykytila on sekvenssi logiikka
Mikronesialle out on sarja logiikkaa!

voit ymmärtää rakenteen avulla HDL Design-sarja alk. ohjaaja!

Hi Guyes,
Olet täysin oikeassa, mitä sanoitte,
Jos viittaat XST (Xilinx Synth. Guide) ja katso Mikronesian
3 prosessi rakenne, tulet huomaamaan, että ensimmäinen on clocked kun 2 toiset eivät, kun muutan mallin tavoin, että se antaa minulle täydellisen tuloksia simuloinnissa, mutta kun olen yrittänyt toteuttaa tämä siru ja tulevat todelliseen maailmaan , valtiot eivät toimi oikein ..
Esimerkiksi teen valtion x on vain yksi komento, joka on:
nextstate <= y, OK, tämä on mielestäni yksinkertaisin yksi maailman !!!!!
Oikeastaan, että ei tapahdu, Mikronesian siirtyminen ei oikein ollenkaan, toisella puolella, kun teen niitä kaikkia clocked, se toimii!
Puhun käytännön kokemusta eikä simuloinnin kannalta, ole hyvä, jos laitosta haluat lisätä postitse tai ehdotusta tässä asiassa, hänen on varmistettava, että hänen recommendition käytännön kokemusten perusteella eikä pelkästään käsittelyssä tai simuloida, koska se on täysin erilainen, reaalimaailmassa sinulla ongelmia et koskaan ajattele ...

Samaa mieltä Radix on, että "älä käytä molempia edeges ja kellon, koska se kivut ajoitus analyysi.

Olen samaa mieltä radix ja RemyMartin.Vaikkei päättely perustuu käytännön kokemuksia teillä, oletan, että sinulla on piilotettu vaikeuksia suunnittelua.Ehkä testbench ei simuloida oman todellisen maailman tai sinulla on vain tehnyt käyttäytymisen simulointiin.Minun koko käytännön kokemusta minulla on vain tarvitaan työn molemmissa reunoissa kaksi malleja ja vasta viime putkeen tasolla (IOB rekisterit).Jos haet suunnittelun menetelmiä olet selittänyt, mielestäni teillä on paljon ongelmia oman tulevaisuuden malleja.

HiFi ..

Ya, kirjattu kaikkien panos pin teidän Mikronesian voi välttää kaikkia vaara digitaalisen suunnittelun, mutta jos kaksi Mikronesia on kommunikoida toistensa kanssa, on mielestäni kaikkein tärkeintä on käyttää handhasking prosessia.käyttämällä rekisteröidä kaikki panos on Mikronesian on erittäin kallista, mutta FPGA rikkaiden flip-flop.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back