V
vandelay
Guest
Käytän FT2232 siru antaa SPI-liitännän yli USB. Kun käsittelyssä up edellyttäen SPI.dll dokumentaatio, olin yllättynyt löytää kaksi funktiota SPI_Read ja SPI_Write. Koska SPI on kaksisuuntainen siirto, miten se voi olla, että on olemassa erilliset lukea ja kirjoittaa tehtävistä säädetään? Voisiko olla, että (koska USB kommunikoi paketteja), komento lähetetään SPI kirjoitustoiminnoissa ja sai samaan tietoja polkumyynnillä, sitten odotetaan vastausta tietoja (annetaan Nr tavujen lukea) lukee kirjallisesti dummy data samankokoisia, välittää koko puskuri takaisin yhteen USB paketin? Olisi järkevää koska tietoja voidaan siirtää paljon nopeammin yli USB, mutta minun tapauksessani (lukeminen hyvin harvat vastaus tavua kerrallaan, monet komennot monet SPI orjia) Minulla on vielä paljon tehottomampi kaistanleveyttä kuin mitä FT2232 Tuotelehtinen ilmestyi ensimmäisen kerran osoittaa .. Luin sen voisi tehdä 6MHz SPI (IIRC), mutta olen alkanut epäillä, että on kello useita En voi Perustan kaistanleveys matematiikka on .. Selvittämiseksi tämä olisi hienoa ..