FYSIIKKA KYSYMYS gyroskooppi

• Thread starter lightning r fun
  • Start date
L

lightning r fun

Guest
jos otit hyrrää pyörä, ja kehrätty se yhteen suuntaan, sitten otti toisen pyörän, laittaa sen ympärille ensin ja kehrätty vastakkaiseen suuntaan, mitä tapahtuisi? Olisiko kumota painovoiman ja leijumaan? olisi se vain kaadu? Olisiko vakaampi? Olisiko vain suorastaan ​​uhmaamaan painovoimaa ja pudota ylös? Untitled on kuva sivulta Untitled 2 on alhaalta

Miksi luulet että gyroskoopin (tai kahden) voi "kumoavat painovoima"? Voit itse kumoavat hyrrää vaikutuksia, jos molemmat gyroskooppi akseleita ja painopisteet ovat samat ja θ1 * ω1 =-θ2 * ω2. Toisin sanoen, se on vähemmän vakaa.

Tiedän, että jos olisit gyro pyörän päälle toinen, se peruuttaa pois ja se kaatua, mutta toinen pyörä on noin ensimmäinen, ja akselit eivät ole kytketty millään tavalla.

Ei käytännössä ole toiminnallista eroa, paitsi että suunnitelmasi peruuttaa täydellisemmin, koska keskusten painopisteen molemmat gyroskoopit ovat identtiset.

AKA lentävä lautanen virtalähde Tämä on pitkään ollut mielenkiintoinen kysymys, joka on vaikeampi vastata kuin se aluksi näyttää. On tunnettu kokeilu, joka asettaa gyro asteikolla ja juostessa näyttävät osoittavan "nosta", joka on yli energiaa vektorit mukana. Olen nähnyt vain osittaisia ​​selityksiä tämän. Mielestäni vanha professori Braithwaite (keksijä lineaarinen oikosulkumoottorin jne.) oli erityisen ihastunut tämän kokeilun. Minusta tuntuu hänestä tekee BBC dokumentti aiheesta tai ehkä juuri mainita se yhdessä joitakin vuosia sitten. En ole koskaan nähnyt täydellistä selitystä itselleni kumma kyllä. Jack

En näe, että gyro on mukana joukkoja akselin suunnassa. Jos ymmärrän oikein, sanoi TV oli osoittaa joitakin yhteisiä juttuja tunnetaan toinen vuosi fysiikan lab. En myöskään kuullut vielä uusiin teorioihin luo perustan lentäviä lautasia.

Hi lentävä lautanen kommentti oli suoralta kädeltä - se oli juuri sitä mitä UFO ihmiset ovat sanoneet aiemmin. Ehkä minun olisi pitänyt käyttää hymiötä. Braithwaite sanoi olemassa ilmiöitä hän ei ymmärrä tai tunnista esiintyvät kokeilu, joka ansaitsi lisätutkimuksia. Tuolloin sitä eivät varmasti ole selitettävissä toisen vuoden opiskelijat. Se on vain alue matematiikka Minulla ei ole kiinnostusta niin en tiedä mitä tilannekatsauksen se olisi juuri nyt. Ajattelin vain "d jakaa. Voit toki olla oikeassa - se oli jonkin aikaa sitten. (Braithwaite kuollut aikoja sitten muistaakseni) ja tänään se voi olla toinen vuosi työtä. Jack

[Quote = Salama r hauskaa, 805796] kun olemme aiheesta Ufot ....:)

Minä ajattelen sitä samalla tavalla ajattelen antielephants Sen kaunis sana, mutta kunnes se voidaan osoittaa olevan olemassa tai mahdollista silloin se kuuluu tieteen fantasia (ei fiktio) luokka.
on antielephant. sen nimeltä C4. takaisin fantasia sitten ... Mitä jos olisi olemassa keino kumota painovoima objektissa? Mitä jos olisi olemassa tapa yksinkertaisesti "sammuttaa" painovoiman koko alueella? Mitä jos olisi olemassa keino todella kääntää painovoiman? toistaiseksi vain yksi näistä ajatuksista tuntuu jopa hieman mahdollista. (ensimmäinen) (ei elefantti yksi. peräkkäin että) on joitakin erittäin kannattavia ajatuksia siellä, että kumoavat painovoiman. joista yksi on gyro asia. Olen vain heittää siellä miettiä.

[Quote = Salama r hauskaa, 806133] on joitakin erittäin kannattavia ajatuksia siellä, että kumoavat painovoiman. joista yksi on gyro asia. Olen vain heittää siellä miettiä. [/Quote] En usko "gyro juttu" peruu painovoima enempää kuin propellor ohjaa ilma ei (vuonna epäsuorasti yhteydessä) en tiedä mitään, voi peruuttaa painovoima sinänsä - gyro mysteeri hyvinkin voinut ratkaista tai katsotaan mielenkiinnoton (kuten aiemmin todennut olen vanhentunut kyseisellä) Yksi asia sanoisin lähes varmasti, mitään vaikutusta on seurausta tiedossa (jos huonosti ymmärretty ) voimat. Ei voimassa tai menetelmää tällä hetkellä tiedä pystyy edes consided pystyy peruuttamalla painovoima parhaan tietoni. Jack

En usko "gyro juttu" peruu painovoima enempää kuin propellor ajaa ilma ei.
Luulen, ei ollenkaan, koska toisin kuin propellor, se ei voi tuottaa suunnata voimia. Se vain voi ohjata rotaatio hetkiä. Luulen, perustuu tämän tieteellisestä tietoa, mahdollisuudet luoda antigravitaatio ovat melko huonoja. Relavistic käsite painovoima olisi paljastaa epätäydellinen tai väärin ennen. Mutta jos se tapahtuu yhden päivän, se ei perustu yksinkertainen (tai kaksinkertainen) gyro, oletan. Jos joku on todellinen yhteys tai julkaisun väittäen tuntematon tai huonosti ymmärretty voimat liittyvät gyroskooppeja, lähetä.

Olen törmännyt tämä päivä ... [Url = http://www.youtube.com/watch?v=7Lka6d6DDBs] YouTube - Laitteet Hyrrävoimiin Koneistus selitys [/url]

Valitettavasti video sanoi gyroskooppiset käyttövoiman laite on selkoa mitään, eikä osoittaa toiminnan laitteen. Mutta kirjailija on saanut Yhdysvalloissa patenttihakemuksen, joten voit opiskella ajatuksiaan yksityiskohtaisesti. Asiakirja todella muuttunut mielestäni. Olen tunnustanut, että patenttivirasto työllistää ovat huumorintaju ... Katso: tulokset-näkymässä [/url]

Patenttihakemukset ovat tarpeeksi helppoja saada. Saaminen edes patentti ei ole niin kova. Patenttivirastoilla näinä päivinä turvautumaan lausunto siitä, onko laite tai menetelmä toimii, koska monet "keksinnöt" ovat varteenotettavaa ymmärrystä ei asiantuntijoita tai insinöörit. Toisin aktivistit kertovat - patentit ovat erittäin hyvä idea jopa ohjelmistoja. Valitettavasti kysymys absurdi ohjelmistopatenttien on tehnyt meille kaikille karhunpalveluksen. Sekä pitäminen ja hyödyntämällä patentti Asiat käyvät hankalaa. (Ja yleensä hyvin kalliita) Onneksi patenttivirastoilla näyttävät hyvin tietoinen "hömppä" väittämiä gyroskoopit. Jack

[Url = http://en.wikipedia.org/wiki/Precession] prekessiota - Wikipedia, vapaa tietosanakirja [/url] [url = http://physics-animations.com/Physics/English/gyro_txt.htm] Kulmikas Momentum ja Hyrrävoimien poikkeuttava [/url]

Oletan, että myös Yhdysvaltojen patenttioikeuden todella vaativat hylkäämistä sanoi patenttihakemuksen, niin pitkälle se väittää toimii voimanlähteenä ajaa, koska rakenteet ja prosessit, jotka ovat vastoin luonnonlait eivät ole suojattavissa kuten patentit (joka on , sikäli kuin näen, kansainvälinen sovittu periaate). Lainasi prekessiota artikkelissa esitetään tunnettu toimintaa hyrrää, toisin kuin "voimanlähteenä" fantasia mukana sanoi you tube video ja patenttihakemusta. Tai kuten jo aiemmin mainittu:
En näe, että gyro on mukana joukkoja akselin suunnassa.

lainattu prekessiota artikkelissa esitetään tunnettu toimintaa hyrrää, toisin kuin "voimanlähteenä" fantasia mukana sanoi you tube video ja patenttihakemusta. Tai kuten jo aiemmin mainittu:
tämä ei ollut tarkoitettu kuljettamaan jotain sen oma. tämä vain toimii kuljetusmenetelmä jotain jo ilmassa, kuten ilmalaiva.

tämä ei ollut tarkoitettu kuljettamaan jotain sen oma. tämä vain toimii kuljetusmenetelmä jotain jo ilmassa, kuten ilmalaiva
Pelkään, olen opiskellut liikaa fysiikka nähdä eroa.

Pelkään, olen opiskellut liikaa fysiikka nähdä ero.
On julmaa pilkata kärsivillä: wink: Usein minusta on niin, että se ei ole niin paljon, että ihmiset eivät tiedä asioita, mutta he eivät tiedä, kuinka paljon he eivät tiedä. Jopa opettajat nämä päivät eivät näytä ymmärtävän, mitä alhainen koulutustaso ne tarjoavat. Minulla oli joku selittää minulle kerran (hyvin yksityiskohtaisesti) miten gyroskooppi ajoi bussilla hän otti töihin. Hän ei voinut ymmärtää, miksi he tarvitsivat haiseva moottori ollenkaan. Mitä hän oikeastaan ​​tarkoitti tietenkin oli vauhtipyörä bussin alla käytetään varastoida energiaa. Pidä ne tyhmiä, ahdistunut ja huono näyttää olevan poliittisella asialistalla näinä päivinä. Jack

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back