Gate Driver Simulaatio

S

shma103

Guest
Hi All,

Olen uusi tällä foorumilla ja olen todella tarvitsevat apua asiantuntijoilta täältä.Olen TRED jäljittelemään Gate Driver käyttävää ORCAD mausteeksi.Olen ladannut Gate kuljettaja irf.com.Haluan vain testata Gate Driver itse (ilman MOSFET kiinnitettyyn).

Kysymykseni on, miksi tuotanto Gate Driver (HO) on erittäin alhainen.Oma input (HIN) on 5V.Luulin portin ohjain lisätä jännitettä asti ajaa Power MOSFET mutta miksi tulos on vain 45.98mV?Liitteenä pls löydän kytkentäkaavion.Voisiko someoen auttaa minua?What's wrong with my piiri?

Kiitos.
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Ehkä se on Vs pin ongelma.
Normaalissa hakemus on kytketty Source H-MOSFET ..

Mukaan lomakkeessa, Vs ovat liian korkeita kelluva tarjontaa.YUP, Vs on kytketty lähde Mosfet, mutta miten, jos haluan yrittää jäljitellä Gate Driver vain?wht pitäisi tehdä Vs pin.Olen kokeillut kytkeä PIN ladata vastus - ei eroa, ja olen yrittänyt kytkeä PIN toimittaa (V 0,3), mutta sain lähentymistä ongelma.

kiitos.

Please!, I dont know, mitä vikaa piiri ja En voi ymmärtää tehtävän Gate Driver.

Täällä olen testi korkeita Gate Driver ja kiinnitin teho MOSFET portille kuljettajan tuotos.mutta silti tuotos Gate Driver (HO) on hyvin, hyvin pieni.I dont know why?

Lue kaavioita.
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Vain väärä asia tässä Syöttöjännite (3,3).
Mukaan käyttöturvallisuustiedote on:
VIH Syöttöjännite - Logic 1 (IR2117) min 9,5
VIL Syöttöjännite - Logic 0 (IR2117) Max 6.0 ..

Hei,

Olen pahoillani, ehkä I dont oikein ymmärrä.Aiotko panos on 9.5V (Max) ja 6.0V Min?mutta ulostulo mikro-esimerkki on vain 3.3V (Max) oikeus logiikkaan "1"?

..ja uskon, että tarkoituksena portin kuljettaja ajaa Power MOSFET koska ulostulo mikro-ohjain on erittäin alhainen ~ 3.3V ja 5.0V ja tämä jännite kallistuksen ajaa Power MOSFET koska teho MOSFET on vähintään kaksi kertaa viidenteen arvo Vgs.

Olen sekoittavat nyt.

Katso tiedotteessa IR2117.
Tämän asiakirjan tulo pienin jännite voidaan hyväksyä H-taso on 9.5V.Nousta 6V kohdellaan kuten L-taso ..
Kokeile lisätä panosta jännite 3,3 V on suurempi 9.5V ..

Oikeastaan, olen yrittänyt käyttää 10V kuten Vin, mutta sain lähentymistä ongelman mausteen simulaattori.joten ehkä minun täytyy muuttaa joitakin osa-arvo, kuten kondensaattorin tai IC.Onko se oikein?

Yritän uudelleen ja ilmoittaa teille myöhemmin.

Thanks for your help.

Haa, minä olen nyt onnellinen, kiitos kaikille apuanne.

Nyt voin simuloida Gate Driver.Käytin IR2106 koska laitteen tulo on 2,9 min VIH ja 0,8 max VIN.

Kiitos IanP korostavista virhe Vin jännitteen ja huomautuksen Vs pin.

Nyt näyttää siltä, työtä, kun olen Vin on 2.9V ja todettiin, transistori on päällä ja aina alle tämän jännitteen, transistori on kytketty pois päältä.

Minulla on yksi kysymys.

Miksi kun simuloidaan pidemmän aikaa (esim. 1 ms) Minulla Convergence ongelma.Se ei tapahdu, jos simuloida noin 1US.

Voiko joku selittää tämän?

Tämä on klassinen ongelma PSPICE!se tekee ohjelmia niin paljon päänsärkyä.pelata simulaation asetukset suvaitsevaisuuden tarkkuus jne. Kun lähentyminen tapahtuu virhe yrittää selvittää, jos se on jännitteen tai virran virheen jälkeen vähentää tarkkuutta, tai lisätä tarkkuutta simulointi-asetukset.se saa niin anoying, haluan siellä nappia "korjaa lähentyminen error" tai jotain!

ehkä versio 11.0?

Mr.Cool

niin, olen yrittänyt muuttaa ja leikkiä asetukset ja totta, että tämän lähentymisen ongelma minulle päänsärkyä.mutta en silti voi ratkaista lähentymistä ongelma.

Jos en ole väärin tämän lähentymisen ongelma on niin suosittu PSPICE mutta ei niin huono muissa Spice simulaattori.

tapauksessa, jos tämä ongelma ei ole mitään tekemistä sen suunnittelua tai lopputuote, niin se on ok minulle.Toivottavasti se on.

kiitos

temppu Käytän apuna lähentymistä ongelmia on laittaa 0.001 ohm vastukset kaikkialla, etenkin sarjaan diodeilla.

lisäksi, valitse GMIN vaihtoehto simulointi ikkunassa.

Mr.Cool

Minulla on muutamia kysymyksiä haluan ro kokeilla IR2117 mutta olen cant do mallin edestakaisin PSPICE jos joku tietää miten sitä haluta näyttää minulle, miten voin ladata IR2117 malli IR web-sivulla, mutta ORCAD 9,2 sanoa, että se dont on malli kun yritän simulete.pleass helpshma103 kirjoitti:

Hi All,
Olen uusi tällä foorumilla ja olen todella tarvitsevat apua asiantuntijoilta täältä.
Olen TRED jäljittelemään Gate Driver käyttävää ORCAD mausteeksi.
Olen ladannut Gate kuljettaja irf.com.
Haluan vain testata Gate Driver itse (ilman MOSFET kiinnitettyyn).Kysymykseni on, miksi tuotanto Gate Driver (HO) on erittäin alhainen.
Oma input (HIN) on 5V.
Luulin portin ohjain lisätä jännitettä asti ajaa Power MOSFET mutta miksi tulos on vain 45.98mV?
Liitteenä pls löydän kytkentäkaavion.
Voisiko someoen auttaa minua?
What's wrong with my piiri?Kiitos.

pillintine kirjoitti:

Minulla on muutamia kysymyksiä haluan ro kokeilla IR2117 mutta olen cant do mallin edestakaisin PSPICE jos joku tietää miten sitä haluta näyttää minulle, miten voin ladata IR2117 malli IR web-sivulla, mutta ORCAD 9,2 sanoa, että se dont on malli kun yritän simulete.
pleass help
shma103 kirjoitti:

Hi All,
Olen uusi tällä foorumilla ja olen todella tarvitsevat apua asiantuntijoilta täältä.
Olen TRED jäljittelemään Gate Driver käyttävää ORCAD mausteeksi.
Olen ladannut Gate kuljettaja irf.com.
Haluan vain testata Gate Driver itse (ilman MOSFET kiinnitettyyn).Kysymykseni on, miksi tuotanto Gate Driver (HO) on erittäin alhainen.
Oma input (HIN) on 5V.
Luulin portin ohjain lisätä jännitettä asti ajaa Power MOSFET mutta miksi tulos on vain 45.98mV?
Liitteenä pls löydän kytkentäkaavion.
Voisiko someoen auttaa minua?
What's wrong with my piiri?Kiitos.

vain Nimeä tiedosto. SPI. lib

vakavasti, että kaikki on sinun.luo OLB alkaen vakio-osa luomista menetelmällä.

Mr.Cool

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back