Gate kuljettaja MOSFET testi piiri

J

jayce3390

Guest
Hei,

I m yrittää suunnitella pukittaa muuntimen avulla IRF7380 MOSFET jotka ohjaavat EL7457 ohjain Intersil.

Viemäriin jännite on MOSFET on 70 V, mutta simulaation tulos osoittaa, että piiri ei toimi.

Voisitteko on tarkasteltava please?
Last edited by jayce3390
19. kesäkuu 2009 12:14, muokattu 1 kertaa yhteensä

Mark Zuckerberg rozmawiał z Barackiem Obamą o inwigilacji w Internecie. W podobnym czasie Edward Snowden mówił uczestnikom festiwalu SXSW o konieczności szyfrowania sieciowej aktywności. Czy wolny Internet to przeszłość? O potrzebie ochrony danych i sposobach zachowania prywatności opowiada Paweł Wujcikowski, ekspert ds. bezpieczeństwa Spy Shop.

Read more...

kukaan?

Ihmettelen, jos EL7457 on sopivaa?Se on vähän sivuvaikutuksia kuljettajalle suurin jännite tarjonnan 18
VEhkä joku voisi ehdottaa minulle toisen kuljettajan, koska en todellakaan tiedä?

Sinun täsmälleen toistolaitteita väärään gate drive piiri teidän edellinen postitse http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=353542.Kuten Ainoa ero, olet käyttäen EL7457 nyt.

Jos et olisi maininnut, että olet menossa suunnitella pukittaa muunnin kuin edellisellä EL7457 liittyvät postitse, olin jo sanonut teille käyttää tasolla siirtämällä kuljettajan sijasta.Ehdotan palata edelliseen säikeen ja selvittää, miksi toinen versio työstetty, mutta ensimmäinen ei.

Kiitos FVM.Olen HAKU toisen komponentin korkea puolella porttiluku kuljettaja.

Esimerkiksi LTC4446, mutta se on todella hidasta, I simuloitava vastuu käyttämällä korkean puolella kuljettajan LTC4446, jos signaalin taajuus on suurempi 500kHz, piiri ei toimi enää!

Se vain halusi kiinnittää huomiota ongelmaan, kelluva (tai [/ i] korkean puolella ) gate drive vaaditaan kanssa pukittaa muunnin, ei ehdota erityisesti ratkaisu.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back