GDS vienti varoituksia Astro

S

sicheng163

Guest
Hei, kaikki kun vienti gds2 tiedosto komennolla auStreamOut, sain paljon varoituksia täällä:
Varoitus: Cell "RSDEC_ReadyForOut" ei löydä lapsi cell "DLY1X1TS" (MWSTRM-062) Varoitus: Cell "RSDEC_ReadyForOut" ei löydy lapsi cell "DFFSRXLTS" (MWSTRM-062) Varoitus: Cell "RSDEC_ReadyForOut" ei löydä lapsi cell "NOR3BX2TS" (MWSTRM-062) ..................... ........................ Liian moni lapsi solu ei löytynyt. Lopeta käsittely cell "RSDEC_ReadyForOut".
eikä CEL katsella minun std solun ref lib vain sai FRAM mielestä tämä tärkein syy? joten en voi koskaan viedä koko GDS tiedosto? Mitä minun pitäisi antaa valimossa nauha-out? kiitos!

Hei, Normaalisti PR tehdään käyttäen FRAM näkemykset, joita alennetaan näkymiä GDS / layout näkemyksiä nopeuttamiseksi optimointeja. Kun reititys aikana vientiä design GDS / layout näkemykset luomiseen käytetään huipputason GDS. Eri työkalu myyjät ovat eri streamout vaihtoehtoja. Sikäli kuin tiedän Astro / ICC käyttää "CEL" views (Synopsys muodossa layout) aikana streamout. Toisaalta Magma Blastfusion käyttää GDS tiedostoja suoraan aikana streamout. Siis jos sinulla ei ole CEL näkymät et voi viedä koko näkemykset näiden solujen. Koska viittaus kirjastot eivät sisällä CEL näkymät kuten sanoit, nämä solut eivät ole lopullisessa GDS tiedosto. Siksi sinun täytyy saada "CEL" Näkymät kirjastosta omistaja. Tai kuten nopea kiertää jos olet kiinnostunut tarkkailun "DRC" tiettyyn alueeseen, jotka eivät sisällä näitä soluja, voit mennä tämän puuttuvan-GDS tiedosto, ja tehdä tarvittavat korjaukset odottaessa uuden kirjaston että on CEL näkemykset. Toisaalta täydellisen signoff LVS tarkistaa sinulla täytyy olla näitä näkemyksiä. Toivottavasti se on selvää. Ystävällisin terveisin, Gokhan ---

[Quote = GI, 785390] Hei, Normaalisti PR tehdään käyttäen FRAM näkemykset, joita alennetaan näkymiä GDS / layout näkemyksiä nopeuttamiseksi optimointeja. Kun reititys aikana vientiä design GDS / layout näkemykset luomiseen käytetään huipputason GDS. Eri työkalu myyjät .......................... ---[/Quote] Kiitos paljon, on selvää, että valimon ei anna minulle mitään CEL mielestä niin, millaisia tiedostoja minun pitäisi lähettää valimo valmistaa? ja minulla on toinen kysymys: Olen tehnyt design lib, voin suoraan käyttää sitä Ref Lib? Kirjoitin toiseen netlist sisältäviä että makro, mutta en saanut mitään osoitti minun uusi luotu CELL, ja kun avaan makro solun Ref Lib, silti näe mitään olen hämmentynyt ... Kiitos avusta!!

Hei sicheng163, 1 - "gdsII" on lopullinen tiedosto, joka lähetetään Fab käytettäväksi maskin valmistelussa. 2 - Oletko tuottaa lib käyttäen PR virtaus? Tai Oletko suunnitella sitä millään muulla layout työkalu? Mikä on muotoa? Joka tapauksessa sinun pitäisi voida käyttää niitä viitteenä libs aafter joitakin muuntaminen toimintaa. Kuitenkin jos layout on GDS tai jossakin muussa muodossa kuin Synopsys muodossa, sinun täytyy muuntaa ne usign asianmukaisten toimintojen Astro / Milkway (esim. "auStreamIn" komentoa käytetään GDS tuonti). Ystävällisin terveisin, Gokhan ---

tietysti Luon lib käyttäen PR virtaus, mutta FRAM Näytä ref lib, kysymykseni on voinko käyttää että uusi syntyvä lib kuin ref lib suoraan?

Hei sicheng163 periaatteessa sinun pitäisi pystyä käyttämään sitä viitteenä lib. Kuitenkin suurin ongelma tässä on jälleen GDS vienti vaiheessa. Jos sinulla ei ole mitään layout / GDS / CEL näkymät lib mutta vain FRAM katsella, et voi odottaa työkalu viedä loppuun huipputason GDS sinulle. Työkalu valittaa puuttuu solun näkemykset. Ja jos saavuttaa viedä GDS näitä puuttuvia näkymät, viittaus soluihin nähdään blackboxes. Kerrothan jos kaipaan jotain kysymykseesi. Ystävällisin terveisin, Gokhan ---

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back