Gerber trans.

S

supersage

Guest
Dear all,

Jos minä päätän simuloida joitakin erillisiä layout piirit ja nyt haluamme valmistaa näitä layout piirejä yhdessä aluksella, uskon pitäisi toteuttaa nämä piirit yhdessä ADS taittoon ja sitten viedä Gerber-tiedostoja.Kuitenkin,
millaisia asetukset minun tulee tehdä ADS ulkoasun minun kysyä PCB talo leikkasi ja erottaa näitä layout piiri estää?Esimerkiksi P * otel, emme yleensä käytä keepout kerros asettaa rajoja ja leikkaus / erottaa näitä subcircuits.

Toinen kysymys:

Kun En asetukset Vienti Gerber Valinnat, mitä käsite "Positiiviset ja negatiiviset napaisuuden eri kerroksiin?

Tarvitseeko minun asettaa kielteiseksi napaisuus maahuolinnan kerros, ja "Positiivinen" napaisuus signaalien kerrosta kautta kerrokset?

Kiitos paljon.

Tee niitä yksittäisiä hallituspaikat ADS.

Gerber niitä, lähettää niitä PCB talo & pyytää heitä saattaa heidät kaikki yhteen yhdeksi paneeli.

He ovat tottuneet siihen.

Teettämällä niitä yksittäisiä piireinä muutokset vaikuta ainoastaan 1 aluksella tarvitsee yhtenäisiä Gerbers sen sijaan Messing kaikki levyt.

Jos vaaditte tehdä ne kaikki yhdessä paneeli, ota PCB valmistajan ja kysyä heiltä, miten parhaiten layout paneeli etc jokainen valmistaja on erilaiset vaatimukset siitä.

Hi cyberrat,

Kiitos paljon.Jos mahdollista, voit vastata toiseen kysymykseeni?Kysymys on

"Kun en asetukset Vienti Gerber Valinnat, mitä käsite" Positiiviset ja negatiiviset napaisuuden eri kerroksiin?

Tarvitseeko minun asettaa kielteiseksi napaisuus maahuolinnan kerros, ja "Positiivinen" napaisuus signaalien kerrosta kautta kerrokset? "

Kiitos.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back