Getting 750 MHz / V VCO vahvistuksen rengas oskillaattori 1V virtalähde

C

chacha

Guest
Hei Onko todella mahdollista saada VCO voitto 750MHz / V rengas oskillaattori 90nm tekniikkaa virtalähteen 1V?? VCO taajuusalue on 400 metrin 800M. Thanks.

UR lähtö on 400-800 MHz, ja ur puhuu lähes 8ooMHZ / v, tämä tarkoittaa, että ohjaus jännite vaihtelee noin 0,5 voltin lakaista kaikki alueella 400-800 MHz En ole perehtynyt 90nm prosessi, mutta mielestäni se on kuullut saat tämän virityksen saada Khouly

do u on malleja 90nm prosessia ja tehdä u halua suunnitella ero renkaan oskillaattori tai Yksikanavaiset khouly

Minusta on vaikea saada se tehdään kaikissa kulmissa tyypillinen rengas VCO vaihtelee lähes 100% eri kulmissa.

[Quote = chacha] Hei Onko todella mahdollista saada VCO voitto 750MHz / V rengas oskillaattori 90nm tekniikkaa virtalähteen 1V?? VCO taajuusalue on 400 metrin 800M. Kiitos. [/Quote] mielestäni melko vaikea saavuttaa, että .. VCO vaihekohina ja värinää on paljon. Sinun olisi parempi yhdistää muutaman VCO saavuttamiseksi alueella.

On hyvin vaikeaa, saada Tiedän että rengas oskillaattori on laaja viritysalueen mutta tämä laaja u on kaksi tai kolme oskillaattorit saavuttamiseksi jos u on malleja 90nm prosessi, lataa ne, ja voimme yrittää keskenään khouly

Olen liian vähän skeptinen tämän tavoitteen saavuttamiseksi. tällä hetkellä i dont ole mitään malleja. Jos joku on ottaa paperit suhteen moni bändi rengas oskillaattori, pls kertoa minulle. Thanks.

Oliko u koskaan tehdä mitään PLL tai VCO ennen? Jos ei, se olisi liian vaarallista yrittää 90nm ensimmäistä kertaa. 9 kuollut 1 hengissä

Olen jonkin verran exp vuonna VCO suunnittelun 180nm prosessi UWB sovelluksiin. Se oli LC oskillaattori. En ole tehnyt mitään rengas oskillaattorin toistaiseksi. Mikä tulee olemaan suuria vaikeuksia 90nm oskillaattorin suunnittelu?? kiitos.

Mitkä ovat suurimmat haasteet suunniteltaessa wide band ring oskillaattori 90nm?? Jos joku ottaa Docs pls kertoa minulle .. kiitos.

piirien simulointi Voit käyttää ennakoivaa tekniikkaa malli (PTM) simulointia. Se löytyy osoitteesta http://www.eas.asu.edu/ ~ PTM / Se on paras saan varten 90nm prosessi. actuall ihana prosessi ei välttämättä ole saatavilla ilmaiseksi.

[Quote = chacha] Hei Onko todella mahdollista saada VCO voitto 750MHz / V rengas oskillaattori 90nm tekniikkaa virtalähteen 1V?? VCO taajuusalue on 400 metrin 800M. Kiitos. [/Quote] Saatat saada jotain työtä, mutta huonoja tuloksia ja tuottoa.

[Quote = chacha] Hei Onko todella mahdollista saada VCO voitto 750MHz / V rengas oskillaattori 90nm tekniikkaa virtalähteen 1V?? VCO taajuusalue on 400 metrin 800M. Kiitos. [/Quote] tietenkin. Ring OSC tulisi käyttää.

u voi saavuttaa tämän VCO viritysalueen käyttämällä diffential täyttöpumpun rakenne. Yksipäisellä täyttöpumpun, se on erittäin vaikea saavuttaa tämän arange kanssa UR tarjonta 1volt. Vijay

Hei, Olen työskennellyt 0,13 um prosessia. Suunnittelin Yksikanavaiset rengas oskillaattori. Minun täytyy tietää, miten Calc. voitto eli Kvco.?? Tällä syöttöjännitteen 1.2V tämä VCO kulkee 1Ghz kello 2V tämä menee asti 2GHz. Nyt miten Calc Kvco. Kaikki apu on suuri. Jos olen kohdentamalla 1GHZ/1V sitten mitä minun pitäisi tehdä? Tämä on ensimmäinen kerta teen PLL. Mitkä ovat huomioon, että minun täytyy tehdä ja diffferntial rengas OSC. topologia. Kaikki apu on tervetullutta. Kiitos jo etukäteen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back