GPRS Authentication

K

kuldeep

Guest
Tervehdys! Onko CHAP vakiona kaikissa GPRS PPP authention. Antakaa minulle luonnonvaroihin kuuluvien MD5 yksittäinen tapa hajautus salausta.

Näyttää siltä, että GPRS ei tue PAP. Se kysyy CHAP (0xc223). Asensin puhelimeni vakiomodeemiksi ja kirjautunut stream. Vastauksena C223 paketin puhelimen, tietokoneen lähetti 7E 80 FD 01 05 00 0A 12 06 00 00 00 01 3E 62 7E On CCP. Puhelin vastauksena lähettää C021 08 (pöytäkirja Hylkää) PC välittömästi etenee IPCP (0x8021) Tarkoittaako se, että kaikki käyttöoikeuden tarkistuksia ohitetaan??

CHAP Authentication palaa MD5 tapahtuu mutta KKP / V. Jacobson puristus hylätään. Mitkä n / w ovat u käyttäen.

Olen testannut yhteys tietokoneesta GPRS puhelimeen PPP. Todennusta ei. Tässä on mitä tapahtuu. 1. Soittoyhteyttä 2. PPP-LCP on neuvoteltu. 3. PC lähettää PAP paketin käyttäjän ja PW 4. GPRS-puhelin vastaa siihen "Hylkää pöytäkirja" 5. PC alkaa PPP-IPCP neuvotteluissa 6. Puhelin reagoi ja IP-asetukset on määritetty. 7. IP viestintä alkaa. Oletuksena todennus CHAP. Mutta voit lähettää hylätä paketin ja siirry IPCP. Tämä on järkevää. GPRS-palvelu on veloitettu SIM. Ei ole mitään järkeä todentamisen. Ihmettelen, miksi älä kaikki GPRS-puhelimilla ja modeemien käyttö SLIP sijaan PPP. Se on paljon käytännöllisempi tässä tapauksessa.

Olen havent yrittänyt hylätä CHAP. Omat havainnot täysin ottelujen sarja I havaittu Airtel palveluun. Mikä GPRS-palvelu / verkko on U kokeillut? Mitä alustan ovat u käyttäen täytäntöön panemiseksi?

Yritin toinen järjestyksessä. Puhelin pyysi CHAP aikana LCP. Vastasin kanssa NAK. Puhelin pyysi PAP, lähetin ACK. Sitten kun LCP on valmis, lähetän PAP paketin kanssa user / pass. Puhelin kuittaa ja IPCP alkaa. Olen käyttäen Siemens A65, 8051, Telenor.

Että mielenkiintoinen, mielestäni palvelin tukee useita vaihtoehtoja; Yritän tässä minun N / W ja anna u know tuloksia. mutta toteuttamisessa pino oletuksena sarja on hyvä idea niin säästää muistia.

GPRS todennuksen tukea PAP ja CHAP molempia, mutta enimmäkseen ne ohitetaan.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back