GPS-hanke.

N

Nart

Guest
Haluan tehdä GPS project.But i dont know anything, jossa voin start.is joku haluaa auttaa minua:)

Wat tahansa hankkeen haluat tehdä ...??

tehdä ohjelmisto, tekee teoreettisen analyysin, laitteisto ...??

Olen työskennellyt täytäntöönpanosta GPS-vastaanotin algoritmi MATLAB.Aloin tehdä sitä pari kuukautta taaksepäin.Tähän asti olen valmis teoreettinen osa (esimerkiksi tutkittu, miten GPS-vastaanotin toimii ja miten tilanne on laskettu).

abhinandan_verma1313 kirjoitti:

Olen työskennellyt täytäntöönpanosta GPS-vastaanotin algoritmi MATLAB.
Aloin tehdä sitä pari kuukautta taaksepäin.
Tähän asti olen valmis teoreettinen osa (esimerkiksi tutkittu, miten GPS-vastaanotin toimii ja miten tilanne on laskettu).

Hi abhinandan_verma1313 kanisteri u Ota minuun yhteyttä sähköpostiini hamidraza22 (at) hotmail.com i wana on infoa GPS

Kender kirjoitti:abhinandan_verma1313 kirjoitti:

Olen työskennellyt täytäntöönpanosta GPS-vastaanotin algoritmi MATLAB.
Aloin tehdä sitä pari kuukautta taaksepäin.
Tähän asti olen valmis teoreettinen osa (esimerkiksi tutkittu, miten GPS-vastaanotin toimii ja miten tilanne on laskettu).

Voitko lähettää minulle kaikki tiedostot on noin gps.my hanke jäljittämisestä ajoneuvojen tietokoneen avulla käyttäen gps.i käyttää ATMEGA128 tässä project.it ei ole simulaatio.
e mail: burakaytan (at) gmail.com
kiitos.

Nart kirjoitti:

Voitko lähettää minulle kaikki tiedostot on noin gps.my hanke jäljittämisestä ajoneuvojen tietokoneen avulla käyttäen gps.i käyttää ATMEGA128 tässä project.it ei ole simulaatio.

e mail: burakaytan (at) gmail.com

kiitos.

Hei Nart
Olen toteutettu GPS-hankkeen GPS-navigointilaite on 8051.Valinta ATMEGA128 on hienoa, koska se on 2 sarjaporttia, joten voit liitäntä GPS yhdeltä puolelta ja liitäntä PC muista.Tulet liitäntä GPS-kuin musta laatikko.te dont on tiedettävä, miten GPS toimii pikemminkin kuin tietää, mitä se tuottaa.
Kun GPS on kytketty syöttöjännite sen synnyttämä tulva sarja data.You voidaan käyttää hyper pääteohjelma Windows nähdä nämä tiedot (koskevat nopeus).
tuotos Serial Data seuraa NEMA-protokollaa, sinun täytyy etsiä Internetistä mitä NEMA kuuluu, mitkä ovat ne alat ja miten voit poimia tietoa kannan NEMA tiedoista.
Olen kehittänyt C-ohjelma dekoodauksella NEMA.Voin lähettää sen sinulle, jos olet kiinnostunut

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back