gr8 jutut VIDEO luennot huippuyliopistoja

A

all_vlsi_2007

Guest
Hei kaikki on gr8 jutut VIDEO luennot huippuyliopistojen berkely ja muiden yliopistojen saatavilla ilmaiseksi liikevaihdon ... Tai mene www.freevideolectures.com jokin työskentelevät VLSI (analoginen / digitaalinen), DSP saa paljon apua kaikille niille juttuja. Jos on meneillään BTECH / MTECH (elektroniikka), varmasti se auttaa teitä kaikkia .... Minulla oli kopio kaikille niille luennoille jos joku tarvitaan (ongelmia nopea internetyhteys) sitten pm minua, voin antaa sinulle dvd: kaikki lecture.It on noin 40GB tietoa. Joten kaikkea hyvää, ja on tarkasteltava kerran ......

Kerrothan jos olet löytänyt muita verkkosivuilla kuten tämä ..

Hei, Iam tekee minun ME (Applied Elec) ja kävin sivuilla, että u've mainittu. Sen todella hienoa nähdä, että ja kiitos tästä hyödyllistä tietoa. Mutta pääongelma ladata nämä tiedostot johtuu minun huono Internet-nopeutta. Kanisteri u plz lähettää että DVD alla mainittuun osoitteeseen. Tämä tavaraa on todella hyödyllinen seminaareihin ja muihin opetustarkoituksiin. Lähettäkää minulle kopio tästä DVD seuraavaan osoitteeseen Manikandan.R, 62/72, Thiruvalluvarpuram, 2nd Street, choolaimedu. Chennai-94 Intiassa. PIN-koodi: 600094.

Hei All_vlsi_2007, olen kiinnostunut DVD että olet valmis. Kerrothan miten voin contac saat kopion video luentoja.

Hei, minun tarvitsee vain videon suhteen Electronics. Voisitko jakaa sen?

Hei Teen Masters Saksassa ja minä vaadin DVD kaikkien videoluentoja liittyvät elektroniikka, ASIC-ja VLSI-ja sähkötekniikan. Minun osoite on seuraava Ramkumar Ganesan, 315, Wichernstrasse 18, Erlangen, 91052 Saksa

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back